K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-07-2011, 11:53   #21
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Truxal og alopam fik jeg til at starte med, men gik selv ind og læste om dem. Og ville ikke have dem mere pga jeg var bange for at blive afhængig.

Har ikke undersøgt så meget om, hvad jeg kunne fejle. Har slet ikke haft overskud til. Men adhd lyder lidt som hvordan jeg har det. Især når jeg læser om symptomerne ved det.

Men jeg kan jo godt koncentrere mig nogle gange. Det er ikke sådan jeg farer rundt som en skoldet skid i et glas vand. Jeg har bare uro indeni altid. Og har altid haft det.
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 12:41   #22
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladytass Se meddelelser
Truxal og alopam fik jeg til at starte med, men gik selv ind og læste om dem. Og ville ikke have dem mere pga jeg var bange for at blive afhængig.

Har ikke undersøgt så meget om, hvad jeg kunne fejle. Har slet ikke haft overskud til. Men adhd lyder lidt som hvordan jeg har det. Især når jeg læser om symptomerne ved det.

Men jeg kan jo godt koncentrere mig nogle gange. Det er ikke sådan jeg farer rundt som en skoldet skid i et glas vand. Jeg har bare uro indeni altid. Og har altid haft det.
Truxal bliver du ikke afhængig af

du skal heller ikke undersøge noget som helst omkring hvad du skal have af medicin
eller undersøge på nettet om hvad du fejler
der er mange ting som ligner hinaden

du skal have en psykiater og det kan ikke gå hutig nok
samt en psykolog

du får det ikke bedre før, samt du kommer heller ikke videre i systemet uden

forstå overhovedet ikke du har været i kontakt med psykiatrien
når man tænker på hvor mange år du har haft det dårligt

det er min tanke du måske ikke tør og bede om hjælp

hvad siger din egen læge?

Sidst redigeret af MTVRV1; 14-07-2011 kl. 12:47.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 12:51   #23
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Truxal bliver du ikke afhængig af

du skal heller ikke undersøge noget som helst omkring hvad du skal have af medicin
eller undersøge på nettet om hvad du fejler
du skal have en psykiater og det kan ikke gå hutig nok
samt en psykolog

du får det ikke bedre før, samt du kommer heller ikke videre i systemet uden

forstå overhovedet ikke du har været i kontakt med psykiatrien
når man tænker på hvor mange år du har haft det dårligt

det er min tanke du måske ikke tør og bede om hjælp

hvad siger din egen læge?
Jeg har i alle de år ikke turde spørge om hjælp. Har gået med det selv. Skåret i mig selv, når det blev for træls. Drukket for meget, når jeg ikke kunne rumme mere osv.
Men i sep 2010 prøvede jeg at tage mit eget liv og blev indlagt på psykiatrisk hospital i 3 uger. Blev derefter sendt hjem uden opfølgning.

Har fået tilbudt psykolog på henvisning, hvor jeg selv skal betale 400 kr pr gang. Og det kan jeg ikke som enlig mor med 3 børn på sygedagpenge.

Jeg har fortalt min sagsbehandler hvordan jeg har det og min læge, men der sker ikke rigtig noget. Dog har min læge nu sendt statusrapport til sagsbehandler, hvor hun skriver, at der er brug for psykiatrisk udredning ASAP.
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 13:13   #24
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladytass Se meddelelser
Skal jeg så føre dagbog helt udførligt, så de kan se, at jeg ikke kan klare det?
Jeg kan ikke koncentrere mig om, at læse hele tråden, men ja, når du er i en arb.prøvning bør du skrive en meget udførlig dagbog, her kan du se hvordan det kan gøres: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 13:13   #25
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Barsk

Det er sgu en barsk historie, det er også strengt at forlange at du selv skal betale 400 pr gang hvem har råd til det
Øhh hvorfor skærer man i sig selv Jeg har hørt om folk der gør det men hvorfor??
gør det ikke ondt ad ******* til?
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 13:16   #26
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af viggo Se meddelelser
Det er sgu en barsk historie, det er også strengt at forlange at du selv skal betale 400 pr gang hvem har råd til det
Øhh hvorfor skærer man i sig selv Jeg har hørt om folk der gør det men hvorfor??
gør det ikke ondt ad ******* til?
Har gjort det, når jeg ikke kunne rumme mere smerte indeni, så har jeg påført mig selv smerte fysisk, for at aflede fra det indeni mig. Lyder måske dumt.

Og næh gør egentlig ikke øndt, har bare følt det lettede. Men absolut ikke noget jeg vil ud i igen
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 13:24   #27
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Du godeste

Du godeste det er umuligt at fatte når at man ikke er syg på samme måde som dig men man må virkelig være presset langt ud
Jeg mener at når at man har det så slemt skal man råbe hjælp så højt man kan
Kan du ikke øve dig i at blive bedre til at råbe HJÆLP HJÆLP
Der er ikke noget der lyder dumt når du har det sådan så har du det sådan
Er dine unger ikke gamle nok til at ringe efter hjælp når det kokser for dig
Selv om at man har adhd kan man godt koncentrere sig nogen gange og man behøver ikke fare rundt som en skoldet
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 13:27   #28
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af viggo Se meddelelser
Du godeste det er umuligt at fatte når at man ikke er syg på samme måde som dig men man må virkelig være presset langt ud
Jeg mener at når at man har det så slemt skal man råbe hjælp så højt man kan
Kan du ikke øve dig i at blive bedre til at råbe HJÆLP HJÆLP
Der er ikke noget der lyder dumt når du har det sådan så har du det sådan
Er dine unger ikke gamle nok til at ringe efter hjælp når det kokser for dig
Jeg kan holde sammen på mig selv, når mine børn er sammen med mig. Har dem ikke i aflastning eller noget. Det er når de er hos deres far hver anden weekend, at det har væltet. Ønsker ikke de skal se, hvor skidt mor har det og hvad hun kan finde på. Mine børn er 2, 5 & 9 år. Jeg er selv 32.
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 13:36   #29
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Hårdt

Ja så er dine børn for små til at støtte og du er nødt til at holde sammen på dig selv over for dem
Problemet er bare at de skal ikke være ret gamle før at de udemærket ved når mor har det skidt og så er det at det bliver noget snavs hvor at de påtager sig skyld , ansvar og alt muligt andet de ikke bør
Hvis at jeg må spørge Er du ensom? har du ikke veninder familie
Jeg der har adhd har det på præcis samme måde mht andre mennesker, men det er absolut nødvendigt med menneskelig støtte Hvor meget støtte kan din mor give?

Sidst redigeret af viggo; 14-07-2011 kl. 13:47.
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 13:44   #30
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af viggo Se meddelelser
Ja så er dine børn for små til at støtte og du er nødt til at holde sammen på dig selv over for dem
Problemet er bare at de skal ikke være ret gamle før at de udemærket ved når mor har det skidt og så er det at det bliver noget snavs hvor at de påtager sig skyld , ansvar og alt muligt andet de ikke bør
Hvis at jeg må spørge Er du ensom? har du ikke veninder familie
Har 1 veninde. Ja jeg er vel ensom. Kan man vel godt sige. Sidder oftest alene. Kan ikke snakke med min familie. Min far døde af druk, da jeg var 7 år. Så har kun min mor. Min søster bor i kbh og jeg i midtjylland.
Har ikke rigtig kunne snakke med min eks mand. Han bebrejder mig for, at vi gik fra hinanden. Altså pga min psykiske tilstand. Og som han siger, ville han ønsker, at jeg ikke eksisterede.
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan jeg blive visiteret til flexjob og hvornår? 180388 Spørgsmål ang fleksjob 1 18-09-2012 19:18
Visiteret til fleksjob, er Handicap SU svært at opnå? RuBn86 Hjælpemidler til handicappede 10 22-03-2012 10:34
JA... det kan blive MEGET svært at få fleksjob mik16 Fremtiden for fleksjob og førtidspension 8 18-03-2011 18:02
Visiteret til Fleksjob Vendel Spørgsmål ang fleksjob 4 20-01-2009 10:26
Er visiteret til fleksjob men!!!! Marianne.a.b Spørgsmål ang fleksjob 18 26-10-2007 17:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension