K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-02-2015, 23:14   #1
n0rgaard
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2013
Indlæg: 17
Styrke: 11
n0rgaard er ny på vejen
Aktindsigt fra ydelseskontoret?

Hej

Kan det lade sig gøre at bede om aktindsigt fra sin sagsbehandler fra ydelseskontoret?

Jeg har siden jeg blev tilkendt fleksjob d. 10/6-14, haft masseviser af "tastefejl"-s undskyldninger fra kommunen, som har resulteret i at jeg ikke har haft én månede med den samme indkomst og har måtte betale penge tilbage og bl.a. haft 0 i fradrag pga. fejl fra deres side af. Jeg har netop fået en mail om at jeg nu skal betale 3000,- brutto tilbage som modregnes min næste løntilskud her d. 1. Nu må deres gentagne fejl sgu høre op.

En anden episode var at de brugte undskyldningen at de havde indtastet at jeg har arbejdet 600 timer istedet for 60, hvilket resulterede i 3000,- mindre udbetalt. Jeg har efterfulgt, brugt en beregner til at se om det virkelig kunne passe.

Det gjorde det så ikke, for så ville jeg ikke få udbetalt noget fra dem. Beregneren viste MINUS 5000.

Jeg har det så sort på hvidt, denne løgn og vil nu be om aktindsigt. Kan jeg det eller skal jeg bare acceptere dette pis? Undskyld sproget.
n0rgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2015, 23:36   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Se venstre øverste hjørne på forsiden af k10, hvor alt findes om aktindsigt samt formularer.

Kommunen - ydelseskontoret har 10 kalenderdage til du skal have modtaget din aktindsigt.

Se "Forvaltningsloven"

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-02-2015, 07:58   #3
n0rgaard
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2013
Indlæg: 17
Styrke: 11
n0rgaard er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Se venstre øverste hjørne på forsiden af k10, hvor alt findes om aktindsigt samt formularer.

Kommunen - ydelseskontoret har 10 kalenderdage til du skal have modtaget din aktindsigt.

Se "Forvaltningsloven"

Hilsen Peter
Aah, tak skal du have. Når man er oppe i det røde felt, går det sommetider lidt for hurtigt.
n0rgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension