K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2015, 14:03   #11
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Der er også lønsikring, men ofte dyrt og meget med småt, der virkelig skal gennemgnaves.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2015, 14:16   #12
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Kan ikke forstå det skulle være et problem ...man kan godt med sin bank og sin bankrådgiver ..bor i et lille samfund ,hvor alle kender alle og de 6-7 stykker der normal sidder fast i banken ,,

Ikke at jeg kommer der tit .men det er da rart der er et ordentlig forhold , bank er en forretning ..som alle andre forretninger .

Det er et tillids spørgsmål ..men alm sund fornuft skader som sagt ikke , jeg skammer mig da ikke over at ha det godt med dem .

Min har en forsikring gennem Nordea/ tryg . Er selvstændig så det er måske noget andet .men tryg Nordea har meget samarbejde ,

Jeg ville spørge forskellige steder ,læse alt med småt og vuderer ud fra det .

Stribe FTP
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2015, 14:23   #13
KrazyCat
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2014
Indlæg: 4
Styrke: 0
KrazyCat er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Der er også lønsikring, men ofte dyrt og meget med småt, der virkelig skal gennemgnaves.
Ja lønsikring mente han også var uundværligt. Problemet er bare at der jo kun kan sikres 80% af grundlønnen, og det svarer i min mands tilfælde ca til højeste dagpengesats... At han overhovedet foreslår det får mig så bare til at tænke at han næppe har brugt meget tid på at sættes sig ind i vores økonomi.

Det største problem er nok at vi åbenbart ikke rigtig kan få lov at læse det med småt før der ER ansøgt om en forsikring, da AP Pensions betingelser åbenbart ikke sådan er noget banken "ligger inde med"
KrazyCat er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2015, 14:32   #14
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ja I skal da absolut kræve, at I kan læse alle betingelser derhjemme i fred og ro inden I sætter en underskrift.
Har de ikke betingelserne, så må de da skaffe dem.
Alt andet vil være som at skrive under på en veksel.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 17:15   #15
KrazyCat
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2014
Indlæg: 4
Styrke: 0
KrazyCat er ny på vejen
Det var med hiv og sving, men nu har vi endelig fået udleveret forsikringsbetingelserne.
Vi kan se at man både skal have medicinsk OG økonomisk erhvervsnedsættelse, og så går ideen jo ligesom lidt "fløjten" når grundlønnen ligger på 22.000 kr/md - med mindre man ender i ingenmandsland, men inden man ender der har man næppe haft råd til at fastholde forsikringen under alle omstændigheder
KrazyCat er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2015, 18:29   #16
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Surt du ligefrem skal kæmpe for at få forsikringsbetingelserne. Men godt du fik dem, så du kender betingelserne.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension