K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-07-2009, 08:59   #1
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Giv www.df.dk til Dansk Flygtningehjælp!

DF og DFH kæmper om df.dk
Dansk Folkeparti har fået konkurrence i forbindelse med købet af domænet df.dk. Et privat initiativ samler penge ind, så navnet i stedet kan gå til Dansk Flygtningehjælp.

Støt her.: http://lemberg.dk/?p=234

http://politiken.dk/politik/article545875.ece
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2009, 09:29   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Godt initiativ og har meldt mig ind i facebook gruppen .. meeeen kunne så ikke lade være med at tænke da jeg læste hans side ...

Ja ja det hele er meget godt lyder som en fyr med socialt engagement men hvordan står det så til i hans egen kommune Hillerød , nu har jeg ikke lige tid men hvis jeg var nogen af de Hillerød borgere der lige nu kæmper deres livs kamp for overlevelse så ville jeg nu nok ikke kunne lade være med at lige aflevere et lille blog indlæg eller en kommentar til ham...

Alt ære værd det han gør, men nu er der jo snart kommunalvalg og hvordan mener han så at det står til i hans egen kommune og hvad mener han om sager som feks Popia`s sag er det mon værd at spørge om, hvad gør han som politikker på hjemmefronten ?

Mon ikke det er nu at vi skal til at spørge vores lokalpolitikkere om sådanne ting i sær når de er på nettet
  Besvar med citat
Gammel 31-07-2009, 10:18   #3
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Har doneret, vil da gøre alt for at Pia racist og hendes kumpaner ikke får det domæne.!!

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2009, 12:06   #4
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Der blev sagt i går aftes, at Dansk folke parti ikke ville give 100.000 for det navn.
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2009, 13:39   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Sender også en donation til at købe det til dansk flygtningehjælp og ja jeg hørte også at df ikke ville købe navnet, men det gør stadig at det ville være en god ide at få DF til Dansk Flygtningehjælp bare ironien i det
  Besvar med citat
Gammel 31-07-2009, 14:26   #6
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg kan snildt forestille mig alle de forargede DF'ere, der vil ind på deres parti's hjemmeside, og pr. automatik tror at de bare kan skrive www.df.dk ...

www.dr.dk kan heller ikke fås billigt, selv om de ændrede navn til Dansk Racistparti

Og her er et lille grin til dem der hader Venstre... selv om det ikke har så meget med DF at gøre:

http://www.youtube.com/watch?v=YWblQ6AJudY



Og en til: http://www.youtube.com/watch?v=ZnQW_...eature=related

Sidst redigeret af Razmo; 31-07-2009 kl. 14:31.
  Besvar med citat
Gammel 31-07-2009, 17:27   #7
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lone t Se meddelelser
Der blev sagt i går aftes, at Dansk folke parti ikke ville give 100.000 for det navn.
Tror jeg ikke på, det er bare et spørgsmål om at de vil prøve at holde prisen nede.!

De er simpelthen nød til at få det domæne, deres kernevælgere kan jo ikke stave til www.danskfolkeparti.dk

Forsat god weekend

Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2009, 20:23   #8
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
Det er da virkelig modpoler der kæmper mod hinanden der. Good versus Evil. Det kunne være grineren hvis dansk Flygtningehjælp vandt. Så ville alle landets Racister der loggede sig ind på www.df.dk lige kunne lære noget om medmenneskelighed nu de var der Paw
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2009, 23:40   #9
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Et godt brend koster rigtigt mange penge, man må da håbe at Danske Folkedansere har tænke på deres fremtid, med at ta`eks 1 kr. eller 10 pr hit for domænet, +10,000,000 hvis de påtænker at sælge til danskfolkeparti, som jeg selvfølge ikke håber, de vil gør
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2009, 00:01   #10
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Dansk Flygtningehjælp....

....har takket nej tak til navnet, Socialdemokratiet ville eller forære dem det.

Men jeg forstår dem godt, tænk at have DF.dk. Det kunne give for mange ubehagelige associationer og misforståelser. Hvis hver gang nogle ville ind på siden at de kom til at tænke på Dansk Folkeparti.



Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Dansk Pas??? Ofret Politik og Samfund 7 08-11-2012 23:43
Hvorfor forskel på anden etnisk end dansk og dansk? Indiansummer Politik og Samfund 5 27-03-2012 15:05
Dansk bil i Bulgarien alvinoganna Alt det andet 3 18-09-2011 16:03
Dansk Forbudsparti buster Politik og Samfund 4 25-03-2010 22:34
Dansk Folkeparti = Dansk Fupparti Henrikxxxx Fremtiden for fleksjob og førtidspension 22 23-08-2009 22:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension