K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-11-2010, 09:05   #1
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Question Vedr. visitation til fleksjob.

Hej

Er der nogen der har erfaringer med, at ens sag i ASK vedr. udtalelse omkring erhvervsevnetab bliver hurtigere behandlet, når der foreligger en visitation til fleksjob fra kommunen?

Den viser jo helt klart, at der er en nedsat erhvevsevne, tager de så ens sag hurtigere op, eller er sagsbehanlingstiden bare den sædvanlige?

Det kan vel hjælpe, at ens advokat sender fleksvisitationsbrevet derover og anmoder dem om en hurtig afgørelse vedr. erhvevsevnetab?

vh

Anna 1
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2010, 16:07   #2
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
ressoiurseprofil

Hej

Så var jeg nede og underskrive min Rp idag. Og samtidig gav min SB mig hånden og sagde ha det nu godt fremover. Så hun må da absolut mene jeg bliver vist. til fleksjob på onsdag

Samtidigt hilste jeg på SB der skal foreligge min sag, hun var rar og sagde nu skulle hun nok fremlægge den flot/godt, så det lyder jo helt fint ik?

Så nu er der en lille uges ventetid, onsdag næste uge kommer svaret pr. telefon ca. kl. 9 - 9,30, spændende.

Og så er det jo bare igang med at søge fleksjob..... de hænger jo ikke ligefrem på træerne i disse tider, som vi nok alle ved.

Det var lige lidt opdatering.

hej
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2010, 17:12   #3
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
Held og Lykke, lad os høre svaret..
doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2010, 17:26   #4
Lille mig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2010
Indlæg: 72
Styrke: 14
Lille mig er ny på vejen
Krydser alt for dig.

Hvor længe har du kæmpet ???
Lille mig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2010, 18:06   #5
Anna1
Hvor skulle jeg ellers være
 
Anna1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2010
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 196
Styrke: 15
Anna1 er ny på vejen
Svar

hej

Jeg blev kom til skade i 2008, og det er bare gået ned ad bakke siden da. Prøvede forgæves, at opretholde mit job indtil jan 2010 hvor filmen knækkede, har været i arb. prøvn. på mit nuværende job og i anden afdeling, og nu er jeg indstillet til visitation til fleks.

Så det er ikke så forfærdelig lang tid siden jeg blev deltidssyg, men alle de dok. der er indhentet og afklaring peger mod fleks. Så nu er det bare at vente på svar i næste uge, og skal nok informere når jeg har svar.

Jeg er glad, for at der ikke er gået flere år med afklaring, tror vist jeg er en af de heldige der har været forskånet, ifht andre herinde.
Så XXXXX fingre for mig på onsdag.....


hej
Anna1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
I visitation til fleksjob iKvinde Alt det andet 18 08-11-2015 03:02
Usædvanlig langtrukken sagsbehandling - visitation til fleksjob Hustru Spørgsmål ang fleksjob 8 28-05-2012 08:57
Efter visitation til fleksjob - spørgsmål Cordulla Alt det andet 5 13-05-2010 13:49
Visitation til fleksjob - anke en ikke truffet afgørelse igen? Cordulla Spørgsmål ang fleksjob 1 13-04-2010 08:49
Retningslinjer vedr visitation og individuelt kontaktforløb Ninja Et godt link! 0 27-09-2009 14:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension