K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-07-2017, 15:04   #11
jasbeg
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2016
Indlæg: 28
Styrke: 8
jasbeg er ny på vejen
Tak MistyMiss :*

Jeg kan ikke skrive klagen selv.Kan man få hjælp til dette noget sted?
jasbeg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2017, 15:06   #12
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Hmm det har jeg desværre ikke rigtigt styr på.
Lad os håbe at andre der ved det, ser tråden
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2017, 15:13   #13
jasbeg
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2016
Indlæg: 28
Styrke: 8
jasbeg er ny på vejen
Jeg poster lige et par mails som jeg skrev med formand for rehabilitationteam der var til stede dengang i 2015

Hej


Jeg har læst det hele og er dybt chokeret over at der er ingen dokumentation fra psykiatri xxxx selv om min man har været patient i 3 år hos dem!!
Jeg kan læse her I ved godt han har været patient der i 3 år,men hvorfor er der ingen dokumentation derfra kan jeg simpelthen ikke forstå.
Som jeg kan forstå det her,min mands sag vurderes her efter seneste udredning fra xxxxx fra 2011???!!!
Jeg kan ikke forstå dette,fordi min man har været en gang til samtale,ikke direkte men gennem kameraet, med ham fra xxxx i alt omkring 10 minutter !??
Jeg synes hvis man vil behandle hans sag ordenlig,retfærdig og fair,så skal man have dokumentation fra psykiatri xxxx hvor han var 3 år i behandling fra 2010 -2013.
Jeg personlig kan ikke se hvordan kan tages xxxxx udredning overhovedet i betragting i min mands sag,når han har set min man 10 minutter bare en gang,gennem kameraet!!



Håber at høre fra dig



Hej xxxxx

Tak for din mail, som jeg tillader mig at besvare. Jeg er formand for rehabiliteringsteamet, og var med til mødet da din mands sag blev behandlet.

Jeg kan godt forstå din forundring over, at der ikke foreligger et komplet journalmateriale fra Lokalpsykiatrien i xxxx. Ud over speciallægeerklæringen fra xxxxx i 2011 ligger der journaler fra psykiatrien i xxxx for perioden 02.09.2010 til 04.08.2011, men ingenting for perioden 04.08.2011 og frem til at xxxx afsluttes i 2013.
Erklæringen fra xxxxx er således det nyeste psykiatriske dokument i sagen.

Jeg videresender din mail – og mit svar – til xxxx, der som xxxxs sagsbehandler er ansvarlig for sagen, og som efterfølgende skal handle på baggrund af rehabiliteringsteamets indstilling.

Fortsat god dag!!




Hej


Vil du lige forklare for mig "efterfølgende skal hun handle på baggrund af rehabiliteringsteamets indstilling"??

M.v.h.






Hej xxxxxx

Tak for din mail…

Jeg vil gerne prøve at forklare det for dig.
Når din mands sag er blevet psykiatrisk opdateret jfr. rehabiliteringsteamets indstilling, skal din mands sag forelægges rehabiliteringsteamet igen, og her vil rehabiliteringsteamet så fremkomme med en ny indstilling om, hvorvidt man peger på ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. Når denne nye indstilling foreligger, skal xxxxx som sagsbehandler handle ud fra denne indstilling. Det vil sige, at hun skal sørge for at sende sagen videre til den myndighed der administrerer henholdsvis ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension.

Håber dette svar er OK, ellers skriv bare igen. J

Fortsat god dag.
jasbeg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2017, 15:20   #14
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Hmm nu tænker jeg lige:
Den person du skrev med der, er det muligt at komme i kontakt med den person igen?
Sende afslaget på ressourceforløb med til vedkommende, og høre om det ikke er stik imod deres grund til at sende sagen tilbage?
Og høre hvordan i skal forholde jer til, at sagsbehandler IKKE har gjort som teamet bad om?
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2017, 15:26   #15
jasbeg
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2016
Indlæg: 28
Styrke: 8
jasbeg er ny på vejen
Jeg har dengang klaget til jobcentrets chef og sendt denne korrespondance med formand til chefen.Jeg gætter på at chefen har taget kontakt med manden, og har aldrig hørt fra ham igen,selvom jeg har skrevet til ham et par gange bagefter) Det må være at han fik skæld ud fra chefen
jasbeg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2017, 15:28   #16
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Men den formand bekræftede jo bare teamets indstilling?
Har du prøvet at henvende dig til kommunalbestyrelsen? Nu hvor jobcentrets chef, tilsyneladende ikke gør noget
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2017, 15:38   #17
jasbeg
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2016
Indlæg: 28
Styrke: 8
jasbeg er ny på vejen
Nej,det har jeg ikke.Jeg blev bare træt af at kastes rund og har bare ladt det stå som de var,og håbet på at de gør noget i fremtid.Men det er nu gøet 2 år,og der er ikke sket noget
jasbeg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2017, 15:40   #18
jasbeg
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2016
Indlæg: 28
Styrke: 8
jasbeg er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Men den formand bekræftede jo bare teamets indstilling?
Har du prøvet at henvende dig til kommunalbestyrelsen? Nu hvor jobcentrets chef, tilsyneladende ikke gør noget
Jo,han bekræftede det i mailen.

"Når din mands sag er blevet psykiatrisk opdateret jfr. rehabiliteringsteamets indstilling, skal din mands sag forelægges rehabiliteringsteamet igen, og her vil rehabiliteringsteamet så fremkomme med en ny indstilling om, hvorvidt man peger på ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. "
jasbeg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2017, 15:46   #19
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Du kan jo evt prøve at se om der sidder en fra enhedslisten i den kommunes beskæftigelsesudvalg, og skrive til den person
Kan være at det kan rykke noget ved sagen også
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2017, 15:54   #20
jasbeg
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2016
Indlæg: 28
Styrke: 8
jasbeg er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Du kan jo evt prøve at se om der sidder en fra enhedslisten i den kommunes beskæftigelsesudvalg, og skrive til den person
Kan være at det kan rykke noget ved sagen også
Det er en god ide. tak

Hvor mon skulle jeg starte for at forklare det hele,så det forstår straks hvad er problemet og hvad jeg vil?
jasbeg er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension