K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2007, 19:58   #1
Lissi
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2007
Indlæg: 1
Styrke: 0
Lissi er ny på vejen
Syg eller rask?

Er blevet anbefalet denne side. Den ser spændende ud! Jeg er 53 år og er visiteret til fleksjob, men har ikke opnået andet end arbejdsprøvninger. Nu er jeg faldet så uheldigt at jeg har brækket benet og jeg er derfor uarbejdsdygtig i foreløbig 6 uger. Skal jeg have sygedagpenge i perioden eller kan jeg fortsat modtage ledighedsydelse? Jeg står jo ikke til rådighed for et eventuelt job imens?
Lissi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2007, 20:03   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Syg eller rask?

Hej Lissi

Man kan ikke få sygedagpenge som ledig fleksjobber men du vil få ledighedsydelse ...du skal ringe op og melde dig syg på BIF sygedagdagpengekontor de er også for fleksjobbere...jeg ved ikke hvor du bor men det er vel det samme i alle kommuner nu.?

God bedring til dig...B)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ftp = rask.... Chas Accept fra vores omgivelser 21 18-06-2013 11:13
rask på helligdage... Susanne Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 03-01-2013 16:49
Fattig = rask? buster Politik og Samfund 5 02-03-2012 03:11
for syg men for rask Bamsen Spørgsmål ang fleksjob 29 11-04-2011 23:11
hej ......for rask til fleks,for syg til job.... nille Spørgsmål ang fleksjob 2 22-05-2007 13:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension