K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-06-2015, 20:20   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvad er bedst at søde sine væsker med

Som overskriften siger...hvad er bedst at søde sine væsker med...

Nogen der ved hvor jeg kan købe sødemiddel....helst i væskeform...

Jeg har set på Stevia og ethyl maltol...

Jeg har dog læst at ethyl maltol kan gøre ens blodsukker højere....ved ikke om det passer eller ej...

Jeg ved at Stevia ikke gør det samme....men at det har andre bivirkninger eller potentielle bivirkninger...

Måske i har andre ideer til hvad man kan søde sin væske med når man nu har for højt blodsukker..

Nogen der kan hjælpe?
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2015, 21:52   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Er det fordi VG'en ikke giver sødme nok?

Jeg har med fordel brugt lidt vanilje aroma til at søde med, men det kræver jo selvfølgelig man kan lide vanilje......

Ellers vil jeg anbefale ethyl maltol, det søder VIRKELIG meget og klæder alle væsker, da det kun søder. Min læge siger det ikke forhøjer blodsukkeret, men ellers tjek blodsukkeret før og efter....

http://danskdamp.dk/vpg-sweetener-og...l-maltol-p6050

Sidst redigeret af Ninja; 02-06-2015 kl. 21:57.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2015, 23:14   #3
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Jeg nyder gerne en smag af kokosnød, da den både er lidt sød i smagen og ret elegant, til gode middage, gå i byen m.m.
Til daglig, når smagen skal kunne holde til udfordringerne, bruger jeg mest kaffe eller anis.
En blanding af anis og frugt er også god til en afveksling.
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2015, 12:43   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg valgte at gå med Stevia og det fungere fint...selvom det ville det nok også have gjort med de andre..

Med så lidt man bruger af det...ja så er jeg blevet overbevist om at uanset hvad man bruger...ja så vil det ikke have indflydelse på ens blodsukker...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2015, 17:46   #5
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Der er efterhånden brugt Stevia i rigtig mange produkter og det søder uden at have den grimme bismag som meget andet har

Her selv fået Deabitik 2 og elsker sødt så her i sommer varmen drikker jeg Fun i lange baner der er mange smags varianter og de næsten altid på tilbud et eller andet sted
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension