K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-10-2018, 11:38   #31
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ensomhed Se meddelelser
har du et job?
Ja, admin har lige pludseligt rejst sig op og er nu fuldtidsarbejdende
Læs dog hvad der skrives !!
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2018, 16:35   #32
ErikD
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2008
Alder: 59
Indlæg: 59
Styrke: 16
ErikD er ny på vejen
Det er ærgerligt. K10 er jo ligesom en stor viden database og mange mennesker i nød har søgt hjælp her gennem årenene Jeg synes du skulle overveje at overdrage siden til en anden så det ikke går tabt.
ErikD er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2018, 09:31   #33
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ErikD Se meddelelser
Det er ærgerligt. K10 er jo ligesom en stor viden database og mange mennesker i nød har søgt hjælp her gennem årenene Jeg synes du skulle overveje at overdrage siden til en anden så det ikke går tabt.
Han skriver jo at han har forsøgt at finde en anden Det er skræmmende som folk ikke læser hvad der står.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2018, 14:33   #34
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Ja kære web, det er for mig, ufattelig svært at finde på noget begavet at sige til dig, det meste er sagt allerede, men vil blot sige

Tusind tak for din KÆMPE indsats for os allesammen, jeg håber du forstår hvor værdsat dit forum og arbejdsindsats er for os.

uden k10 , og den kæmpe hjælp jeg har modtaget fra mange godhjertede mennesker herinde, var jeg ikke sluppet helskindet igennem min sag hos jobcentret. så kæmpe til alle jer som bidrager med hjælp til mig og alle andre , jeres indsats er guld værd. der er SÅ mange gode mennesker herinde som lægger stor energi, og arbejdsindsats i at hjælpe andre medborgere, selv om de har deres egne helbredsproblemer at slås med.

jeg forstår og respektere din beslutning 100 % , jeg håber du nu kan få tid til at pleje dit helbred, så du får bedst mulige livskvalitet med det du nu bakser med.

pas på dig, og kæmpe

sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2018, 07:42   #35
ErikD
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2008
Alder: 59
Indlæg: 59
Styrke: 16
ErikD er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af de7smådværge Se meddelelser
Han skriver jo at han har forsøgt at finde en anden Det er skræmmende som folk ikke læser hvad der står.
Nej han skrev at han havde prøvet at finde den rette men havde ikke fundet. Så ja det er skræmmende som folk ikke læser hvad der står.

Jeg har erfarenhed med at have hjemmesider og kunne da godt være interesseret i at drive denne gode side videre.

Sidst redigeret af ErikD; 25-10-2018 kl. 08:09.
ErikD er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2018, 08:11   #36
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ErikD Se meddelelser
Nej han skrev at han havde prøvet at finde den rette men havde ikke fundet. Så ja det er skræmmende som folk ikke læser hvad der står.

Jeg har erfarenhed med at have hjemmesider og kunne da godt være interesseret i at drive denne gode side videre.
Tror det kræver lidt mere end bare erfaring med hjemmesider at drive denne biks ;-) Herunder personlige kompentencer.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2018, 08:20   #37
ErikD
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2008
Alder: 59
Indlæg: 59
Styrke: 16
ErikD er ny på vejen
Alternativet er lukning af siden. Men håber webmaster finder en der kan overtage alligevel.
ErikD er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2018, 08:58   #38
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Det her er Webmasters projekt, og hvis han giver det videre, er der altid en risiko for at siden tager en anden drejning, med en anden ved roret, derfor forstår jeg godt, at det i høj grad sikkert også handler om at en der evt skulle overtage, også skulle have de samme værdier osv.

Til gengæld vil der være basis for at lave en ny tilsvarende side, opstartet af en anden med kendskab til websider osv.. går der viden tabt, ja, men det er blot et spørgsmål om tid inden der er skabt ny.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2018, 12:31   #39
Sphenoidbone
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2015
Indlæg: 32
Styrke: 10
Sphenoidbone er ny på vejen
Tusind tak!

Hvad er det fantastisk at du har gjort alt det store arbejde! Ønsker dig alt godt og at du nu får tid til mange andre vidunderlige oplevelser!
Sphenoidbone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2018, 02:00   #40
steine
Hvor skulle jeg ellers være
 
steines avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: Holbæk Kommune, Vestsjælland
Alder: 54
Indlæg: 138
Styrke: 15
steine er ny på vejen
Web en kæmpe tak skal også lyde fra mig, jeg kan takke K10 for jeg fandt kræfterne til at kæmpe videre indtil flere gange.
__________________
"Sikrest er når spares skal,
et spark til nedslidtes tryghed og fred"
Carl Scharnberg
steine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension