K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-03-2009, 18:58   #31
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
JB..ja det er klart ...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 20:14   #32
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Der er

oprettet en facebookgruppe der hedder;

Vibeke Manniche, en diktatorisk debattør ?, eller hva ?


http://www.facebook.com/group.php?gid=63901212500
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 20:16   #33
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Hun tryner folk...FØJ...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 09:26   #34
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Mit indlæg i dag ;

Citat:
Fakta:
*lægekonsulenter laver erklæringer uden at bruge HELE dokumentationsgrundlaget - ligesom de ofte skriver i modstrid med speciallægeerklæringerne - UDEN at begrunde det!
*et demokrati må man gerne være uenig og kan diskutere uenigheder. MEN....... I et rigtigt demokrati bortcensureres uenighederne ikke, som det sker på denne blog.
*lægeforeningens top udeblev fra mødet d. 18. marts 2009
*lægekonsulenterne havde mulighed for deltagelse på lige fod med borgeren til omtalte møde

Ovenstående fakta formoder jeg ikke vil blive slettet - idet det hele jo er beviseligt og derfor hverken går under injurier eller chikane!!!!

Jeg har for god ordens skyld gjort Retspolitisk Forening opmærksom på denne debat!
Blot til orientering, da jeg åbenbart får slettet mine indlæg
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 10:30   #35
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
HERLIGT lena, godt at vi har dig som har ordet i sin magt

Tja, lad os se om vi får en reaktion og go ide at du har gjort retspolitisk forening opmærksom på debatten ...øhh eller hvad VM nu vil kalde det!

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 14:42   #36
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Min absolutte sidste kommentar er denne #63

Citat:
Tænk sig at lukke en debat, når spørgsmålene åbenbart bliver for svære at svare.

Ytringsfriheden kan åbenbart gradbøjes, og nok engang får en sociallæge det sidste ord med tvivlsomme metoder!
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 15:02   #37
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Ytringsfriheden kan åbenbart gradbøjes, og nok engang får en sociallæge det sidste ord med tvivlsomme metoder!
Vibeke Manniche er ikke ene om at bestemme at hun skal have det sidste ord.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 15:15   #38
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Talking Debatsiden nede. Uha da da

Hun lever ikke op til sine egne ord på forsiden af hendes debatforum: Den der tier samtykker jo ofte i den anførte kritik. V.M. må ha følt sig ramt på et ømtåeligt emne.

Tag del i debatten - i stormvejr som i medvind. Forebyggelse og arbejdet i kommunerne gennemgår store omvæltninger. Det samme gør kravene til kommunalt ansatte læger. Lad os diskutere og løfte i flok. Stort som småt.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 15:25   #39
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Ja Per ...hun lever jo slet ikke op til sine friheds begreber...siger man hende imod så begynder hun med sine moral begreber og taler ned til folk og prøver at give dem skyldfølelse...alt imens hun nægter alt hvad de fortæller om deres oplevelser med lægekonsulenters udtalelser...

Det beviser at hun ikke er ærlig og har noget i klemme omkring lægekonsulenter...hun siger jo hele tiden at arbejde er sundt i stedet for at tage folk alvorligt ..nogle er førtidspensionister...hvad skal de betyde...at sige de bare skal gå ud og finde et arbejde...

Hun forstår åbenbart ikke at sætte sig ind i folks liv...som læge burde det være en selvfølge...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2009, 18:07   #40
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Hun kører videre i ny debat. ¨Måtte lige ligge denne;

Citat:
Som udgangspunkt er det en skidt ting at tro at læge "bare" kan erstattes af billigere personale.

Når DET så er sagt, så vil jeg personligt hellere undersøges af en kompetent sygeplejeske end en af de lægekonsulenter, som møder gentagne kritik på grund af manglende faglighed, og som jo - lad os ikke glemme det - IKKE arbejder under lægeløftet, idet de er administrativt ansat.

At gamble med borgernes ve og vel, uden at være underlagt lægelige klageinstanser er i den grad et skred i retssikkerheden.

Og ja Maj-Britt - egentlig er det nok spil af tid at lave disse indlæg - da de jo bliver slettet hvis de går skribenten på siden imod. Dette ses med al tydelighed i tråden om lægekonsulenter.

Men...... Den dag vi opgiver kampen mod manglende retssikkerhed og lægefaglig juks, den dag bør vi for alvor frygte!!
gad vide hvornår den så ryger ud

http://www.laeger.dk/portal/page/portal/FAKL/Blog
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nyt fra Ankestyrelsen nr. 1 - Marts 2009 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 26-03-2009 22:40
Sygedagpengelov i høring zuza Nyt om loven 19 21-03-2009 17:11
Ny vejledning om sygedagpenge i høring zuza Nyt om loven 6 21-04-2008 01:26
Pensionsansøgning §17 - høring Lotte A. Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 17-04-2008 13:42
I høring - om vederlagsfri fysioterapi zuza Politik og Samfund 1 17-03-2008 19:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension