K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-08-2010, 23:48   #11
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
hvordan har du fået en socialrådgiver. er det ikke en og samme som du mødes med ved indkaldelse hos kommunen.

er lidt forvirret.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2010, 09:04   #12
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Hej Hopper

Hvem er den gode advokat
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2010, 09:23   #13
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hopper Se meddelelser
Hvis du har skrevet under på en aftale hvor hun skal have penge afhængig af erstatningen, KAN hun ikke forlange penge hvis du ingenting har fået endnu.

Det er de færeste advokater der tager en sag, hvor de vil have en procent del af erstatningen, for hvis du ingen ting får i erstatning for advokaten heller ikke en rød reje for sit arbejde ;-*)
hejsa Hopper :-)
Nej hun sagde at hvis jeg "kun" fik 200.000 kunne hun selvfølelig ikke tage 60.000 - men fordi jeg fyrede hende - overgik det pludselig til timeberegning.
Har dog fundet et sted hvor man kan klage - o det gør jeg.
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2010, 16:23   #14
Bissen
Føler sig hjemme på K10
 
Bissens avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2008
Lokation: Roskilde Kommune
Indlæg: 45
Styrke: 16
Bissen er ny på vejen
Hej Hopper - de kan ALTID finde en sten at smide i maskineriet!

Men din sag ser fandenfiseme godt ud nu, og når du har advokat på...alene dét gør faktisk, at jeg tror på at de giver op lidt hurtigere.
Jeg vil krydse fingre og være forhåbningsfuld sammen med dig!

Håber virkelig, at du snart kan "nøjes med" at skulle trynes af din sygdom.

Så bliver der jo rent faktisk en reel chance for at du kan komme til at teste dit eget overskud og knokle dig et sundt livsindhold sammen - måske endda med tiden med arbejde eller arbejdslignende forhold på dit helbreds præmisser.

Lad os nu endelig høre, hvordan det går!
Krydser fingre!!!!
__________________
Lise ~ Stemplet som professionel tosse fra 1/12-2008
Bissen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2010, 19:41   #15
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Citat:
ja overraskelser kan de altid komme med.
men jeg har selv bedt om at blive indstillet til FP. og det har de pligt til at gøre når man kræver det. at de så vil afprøve en, mens den ligger til behandling. har de også deres fulde ret til. så hvis du mener at de kuster rundt med dig, skal du gøre det til næste møde, og de vil nok sige at det ikke vil værer en god ide. men det skal du overhører.
Ja de sidste 3 møder jeghar været hos min sagsbehandler, har jeg hver gang regnet med at de har indstillet mig til fp, men hver gang har hun rystet noget op af ærmet ;-(
Jeg troede ikke de havde pligt til at indestille tiol pf hvis man bedte om det...

Citat:
Hej Hopper

Hvem er den gode advokat
Det er advokat krebs i Holbæk

Citat:
hejsa Hopper :-)
Nej hun sagde at hvis jeg "kun" fik 200.000 kunne hun selvfølelig ikke tage 60.000 - men fordi jeg fyrede hende - overgik det pludselig til timeberegning.
Har dog fundet et sted hvor man kan klage - o det gør jeg.
Okay jeg ved ikke hvordan det hænger sammen hvis man fyre sin advokat, men det lyder som en dyr fornøjelse at du ingenting har fået for de penge...

Citat:
Hej Hopper - de kan ALTID finde en sten at smide i maskineriet!

Men din sag ser fandenfiseme godt ud nu, og når du har advokat på...alene dét gør faktisk, at jeg tror på at de giver op lidt hurtigere.
Jeg vil krydse fingre og være forhåbningsfuld sammen med dig!

Håber virkelig, at du snart kan "nøjes med" at skulle trynes af din sygdom.

Så bliver der jo rent faktisk en reel chance for at du kan komme til at teste dit eget overskud og knokle dig et sundt livsindhold sammen - måske endda med tiden med arbejde eller arbejdslignende forhold på dit helbreds præmisser.

Lad os nu endelig høre, hvordan det går!
Krydser fingre!!!!
Ja de kan altid finde på et eller andet ;-)

Jeg har også gjort alt for at presse hende, på et tidspunkt jeg var til møde med sagsbehandleren, spurgte hun hvordan det kan være at alle vil havde fuld sagsakter af hende, hun så ud som om hun var presset op i et hjørne.

Jeg har aldrig haft så ondt som jeg har nu, også pyskisk er jeg helt ude i brændeskuret.
Men jeg håber at alt snart falder på plads, erstatning, fp det hele, for ikke nok med at man skal kæmpe med sit helbred, så skal man også kæmpe med sin økonomi fordi den skide sagsbehandler smed mig uberettet ud af sygedagpengene.

Men jeg kan se på det i skriver at jeg godt kan være lidt optimist med min sag ;-)
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2010, 21:46   #16
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
hvis de ikke vil indstille dig til FP og det er typisk. så kan du selv gøre det. men have den fulde akt indsigt i din sag med, når du gør det.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ligger tråd rigtig hajfinnen Hjælp til Forum Brug 2 16-08-2013 15:26
At træde på dem, der ligger nederst... PiaL Det er da strengt ! 32 05-07-2011 16:08
Puha hvad ligger foran mig? nilla Alt det andet 12 10-02-2010 12:14
Ligger underdrejet for tiden ... @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 5 14-04-2008 07:19
Din sag ligger spredt ud over socialforvaltningen. Stella Den nyttige viden vi alle har 1 29-07-2007 17:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension