K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-09-2013, 16:07   #11
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Jeg ville gøre som Risa foreslår og skrive til dem og spørge om det er rigtigt at du ikke må have tlf tændte og forklare situationen og bede om det på skrift og vær fræk og spørge om det så betyder at de tager ansvaret for at der intet sker i den tid du så er der hvis din tlf er slukket, så ved du jo hvor et evt erstatningskrav skal hen..., jeg har ved mange lejligheder haft tlf tændt selvom man ikke må, bla da jeg kørte barn ind i dagplejen, de kan jo ikke sige til dig at du ikke må hente barnet når det får nok dernede og dagplejemor ikke kan trøste...
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2013, 16:09   #12
Spunken
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2010
Indlæg: 97
Styrke: 14
Spunken er ny på vejen
Hmm

Hvorfor er det fuldt lovligt at forstyrre alle med en ringende telefon når andet er muligt??

Hvorfor er det mere lovligt som ledig i jobklub end det skal være for dem på en arbejdsplads med telefon med lyd?

Der står jo INGEN steder i trådstarters indlæg at hun ikke må have den tændt! Men kun at den ikke må ringe - altså ville jeg automatisk tolke det at den blot skal være lydløs. Jeg har selv en 4s og kan sagtens mærke den i min lomme.

Sidst redigeret af Spunken; 03-09-2013 kl. 16:12.
Spunken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2013, 16:32   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Selvfølgelig må ens mobil være tændt - og på lydløs!!

Personligt ville det rage mig en SKID hvad jobcenteret mf dikterer - tændt mobil på lydløs, kan ikke generer nogen.

Omvendt kan jeg ikke selv klare når folk ikke slukker mobiler mm når man sidder til møde, det er simpelthen så respektløst når folks mobiler begynder at kime og bimle.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2013, 17:01   #14
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Skriv og søg om evt orlov til at få dit barns sygdom kørt ind i faste rammer i opstartsperioden hvor alt er nyt.

Bed samtidig om mulighed for at datteren eller skolen kan kontakte ved sygdomsproblemer. Kan du ikke høre en vibrerende tlf. kan forslaget være at de ringer til det sted hvor du går, og så henter de dig hen til telefonen, hvis de føler at det forstyrre mindre.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2013, 20:02   #15
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Der hvor jeg har været har det været tlf slukket mens man var der, ellers fik det konsekvenser.....
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2013, 21:11   #16
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det er lidt uhyggeligt...så bange folk er blevet for myndighederne....

Skid da på det jobcenter og hav din telefon i nærheden....det er din datters sikkerhed det drejer sig om...

Hen af vejen kan du sikkert få aftalt med din datter at hun kan sende tal og det hun skal via SMS.....da det er meget lettere....

Man bør også kunne bruge vibratoren i telefonen....det kan godt være at den ikke er så høj i lyden...men hvis du lægger den på bordet....så larmer den alligevel en del....og ellers så læg den i en underkop...

Så der burde være flere muligheder for jer...men lad være med at lade et jobcenter bestemme noget ang din datter og hendes sygdom/sikkerhed...

Uanset hvad....så er din datter og hendes sikkerhed....dit ansvar og ikke jobcenterets...og så må man gøre hvad der skal til...uanset hvad en tåbelig jobkonsulent siger...

Du kan evt bede dine venner/familie osv at undlade at ringe i løbet af dagen....så telefonen ikke ringer hele tiden....men kun når det er nødvendigt...
Åh ville ønske, at jeg kunne skide højt og flot på det jobcenter, problemet er bare at det får en konsekvens hvis jeg gør det i form af kr og øre...

Ja hun kunne sagtens sms lidt tal, men tit er det noget der kræver svar her og nu f.eks insulinmængde, lavt bs eller lign og om det er sms eller opkald er nok lige fedt begge dele giver lyd eller er lydløse..

Der er kun min datter der ringer, og ikke hver gang at hun har brug for at ringe.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2013, 10:42   #17
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Alternativt ville jeg skrive til borgmester for at høre om dette kan være rigtigt.

Forlang skriftlig svar!

Dette skal du absolut IKKE finde dig i, da slet ikke når dit barn, dit ansvar er involdveret.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2013, 11:57   #18
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Hvorfor skal I regne tal ud - der findes udmærkede blodsukkermåleapparater. Det er jo det tal, der er grundlaget for mængden af insulin.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2013, 15:01   #19
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Det kan være skolen ikke tillader det....
Børn må ikke tage medicin hvor mine går, for de kan ikke få hjælp til det.....
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2013, 22:56   #20
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Du har da bare tlf i en lille glemmer taske om halsen ,i lommen eller i BHen

Så går du ud hvis den viberere der er ingen grund til at indvolvere jobcenter og anden aktør i det og kræve serbehandling,du skal kun være der 1 gang hver anden uge,det ender måske slet ikke ud med at du komme i job.
Og skulle du være så heldig at komme i job så tager du problematiken op med arbejdsskiveren til den tid .

Jeg kan ikke forestille mig at jobcentret vil give dig skriftlig tilladelse til dette ,for hvad bliver det næste så med andre borger sådanne er det vist desværre.

Jeg har været i arbejdsprøvning hvor jeg arbejde til sent,hvor min datter havde behov for at kunne ringe til mig hvis hun sad fast i bilkø og skulle have mig til at hente barnebarnet.Det behøver man ikke blande andre ind i.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jobcentret Fru Luffe Spørgsmål ang fleksjob 4 06-03-2011 20:02
Overrumplet af jobcentret... Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 43 25-04-2010 20:17
Syg og glemt af jobcentret bla-bla Politik og Samfund 3 15-06-2009 09:37
jobcentret baldur Dit og Dat 10 16-04-2008 12:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension