K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-11-2011, 17:01   #41
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af henningv Se meddelelser
det offentlige er desværre det værste sted at skylde penge,de tar som regel hvad der passer dem af ens løn/pension ,

sidstr år hvor jeg var på sygedag penge hele året, fik jeg en efter skat på 5000kr, som så er taget fra mit fradrag iår.

så hvordan får man så stor en gæld som ikke kan betales når man er syg ??

je så et afsnit på tv3af,,luxusfælden,, hvor en som skyldte til skat pga hun 2 år i træk trak et huslån fra hvor huset var solgt, for længst !

i disse sager mener jeg at skat selfølgelig bare skal hente alt ! af værdi når vi snakker skatte snyd !!

sorry for lidt o.t
Henning.. du har nok ikke tjekket din forskudsopgørelse.. - altså de fradrag som du havde ....

Skat gør jo ikke andet end det som står i din forskudsopg. ... og hvis du ikke reagerer på den.. ja så tror de jo at det er sådan.. lige indtil de opdager at det ikke holder vand.. og så skylder du penge...

Jepsen.. skat kan selv trække... men hvis man selv er obs på det.. så kan man få en ordning med dem..

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2013, 13:36   #42
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Som ovenstående, bortset fra at det handler ikke om at gide, de MÅ IKKE, tage ting som man regner for amindelige i en husholding... Men har du f.eks 3 store B&O anlæg må de gerne tage alle 3, de skal så bare erstatte dem med en "almindelig" fladskærm ;-)
Nu bliver jeg da lige nysgerrig må de så tage vaskemaskine, opvaskemaskine og andet i den stil, altså hårde hvidevarer ? Skal tingene ikke også have en vis værdi, før det overhovedet kan betale sig for skat, at inddrage dem ?


Må skat egentlig gå ind uden en dommerkendelse ? Hvis folk ikke lukker dem ind frivilligt.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2013, 13:58   #43
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nej de må ikke tage alm brugs ting og det er hårde hvidvarer, de må heller ikke tage fladskærmen, men mindre det er en meget dyr model.

så med mindre du har B&O så henter de ikke noget, jo er der en bil med fri værdi, en knallert eller en dyr cykel, så kan de godt tage de ting.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fogeden banker mest på hos enlige mænd L.S. Politik og Samfund 6 12-02-2013 18:53
Alvorlig kritik af sagsbehandlingen ved tre enheder under Beskæftigelses- og Integrat L.S. Skal kommuner ikke overholde loven? 1 03-07-2012 23:26
alvorlig kritik af jobcenter, silkeborg østerbro Politik og Samfund 1 07-10-2011 14:34
Skriv til DR, har du oplevet at blive presset i aktivering trods alvorlig sygdom bla-bla Politik og Samfund 6 18-07-2010 10:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension