K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-05-2014, 21:04   #1
Chili
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2013
Indlæg: 27
Styrke: 12
Chili er ny på vejen
Fleksjob i mandens firma??

Hej

Jeg har fået tilkendt fleksjob og ville høre om man må arbejde i mandens firma?? Han har et enmands firma, men kunne godt bruge en til bogholderi og andet kontor arbejde som er det jeg primært kan efter jeg er blevet "syg".

Hvad tænker i eller ved om det???

MVH. Bettina
Chili er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2014, 21:55   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der skulle ikke være noget galt for at du kan ansættes i fleksjob i mandens firma...

Kontakt jobcenteret og hør dem ad...det er dem der skal lave aftalen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2014, 08:36   #3
henrikb
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2014
Indlæg: 117
Styrke: 11
henrikb er ny på vejen
Det kan du sagtens det kræver blot en ansættelseskontrakt hvor din løn, dine arbejdstimer og dine effektive timer står samt et tillæg om dine skånehensyn
Efter den så sender du den bare til JC og siger du har fået job

Jeg har lige gjort det samme og har nu job i min kones firma
henrikb er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension