K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2011, 16:52   #11
Marian
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 96
Styrke: 14
Marian er ny på vejen
Ja, den har jeg også hørt fra min sagsbehandler "din diagnose vægter ikke særlig tungt, jeg har mange kollegaer som går på arbejde hver dag med dobbeltsidig tennisalbue og ødelagt skulder" ja! det har jeg også selv gjort de sidste 15 år, og se hvor klogt det lige var.... Står nu uden indtægt og ude af stand til at klare et fuldtidsjob og ingen hjælp at hente
Marian er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2011, 17:30   #12
Bobbi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 172
Styrke: 13
Bobbi er ny på vejen
Hej

Min sag ligner din meget samme diagnose tidligere operet får stor diskus med fortykket S 1 nerve special læge har også sagt skånejob - det mener sagsbehandleren kun man få hvis man får pension - speciallægen har ikke sat noget timetal på - jeg kan ikke få revalidering pga af timetal i arbejdsprøvning 15 - 18 timer ugentligt.
Jeg har lige blevet forlænget 39 uger skal i ny praktik hvor jeg skal have mulighed for at ligge ned ER der nogen der har erfaring med det ????? jeg syntes det er noget neværdigende.

Mvh
Bobbi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2011, 17:42   #13
Bobbi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 172
Styrke: 13
Bobbi er ny på vejen
Hej igen har lige delt det lidt om lidt mere overskueligt

Min sag ligner din meget samme diagnose tidligere operet får stor diskus med fortykket S 1 nerve special læge har også sagt skånejob - det mener sagsbehandleren kun man kan få hvis man får pension - speciallægen har ikke sat noget timetal på - jeg kan ikke få revalidering pga. af timetal i arbejdsprøvning 15 - 18 timer ugentligt
.
Jeg er blevet forlænget 39 uger skal i ny praktik hvor jeg skal have mulighed for at ligge ned ER der nogen der har erfaring med det ????? jeg syntes det er noget neværdigende. Er der nogle der har nogle ider til en arbejdsprøvning.

Mine skånehensyn er:

- jeg må ikke står for meget
- sidder for meget
- går for meget
- løft noget
- lave skævevrid.

Mvh
Bobbi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor står jeg drivhus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 03-02-2013 15:36
Hvor står jeg lige nu???..... Zippel Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 22-01-2012 07:20
Hvor står jeg nu :)? Jette91 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 26 18-01-2012 01:45
ved ikke hvor jeg står jsm77 Alt det andet 23 24-11-2011 10:32
hvor står jeg majeli Alt det andet 15 12-03-2008 15:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension