K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2018, 11:04   #1
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
Mit forløb slutter til juli

Hej
Jeg er allerede ved at være godt spændt på hvad afgørelse kommunen træffer når mit resurseforløb slutter til sommer, jeg har været i forløbet i 3 år og intet har været anderledes end da jeg gik som ledig fleksjobber, de ting jeg gerne ville tilbyder min kommune ikke så jeg har ikke fået mine ønsker opfyldt.
Jeg ville ønske jeg ikke var syg, jeg vil så gerne have et job, men jeg ved også at hvis jeg kom i et job så har jeg ikke overskud til min sport, mine børn mit hjem osv.
Hvorfor er der ikke en kur mod GUA så ville jeg kunne alt det jeg gerne ville gøre uden at det ødelægger mig og min familie, jeg ville ønske at jeg kunne gøre alt det jeg gerne ville gøre, ønsker jeg kan gøre hvad jeg har lyst til, men den skide sygdom ødelægger så meget
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2018, 13:43   #2
Sød
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2016
Indlæg: 33
Styrke: 8
Sød er ny på vejen
Hej

Det forstår jeg godt. Jeg vil også gerne arbejde. Men der er forskel på kan og vil.

Er du blevet arbejdsprøvet i dette ressourceforløb? Hvis ikke så giver de dig nok et ressourceforløb mere. Med mindre din læge og special læge skriver at der ikke er mere at gøren, at du er stationær og at erhvervsevnen ikke kan udvikles. Har du opdaterede lægepapirer?
Sød er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2018, 14:30   #3
TrineYaz
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2018
Indlæg: 7
Styrke: 0
TrineYaz er ny på vejen
Hejsa. Må jeg spørge hvor mange timer du blev vurderet at du kunne arbejde i et fleksjob? Ønsker du en pension?
TrineYaz er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension