K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-09-2019, 12:29   #1
Diablo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Diablos avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2010
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 176
Styrke: 14
Diablo er ny på vejen
Indvalidepension

Halløj

Jeg har fået brev fra min forsikring omkring at de igen igen vil gennemgå min sag og jeg bliver et nervevrag hver gang de tager sagen op igen. Min situation er uændret og flere speciallægeudtalelser slår fast at jeg ikke kommer tilbage på arbejdsmarked igen desværre. Er det forventeligt at de med års mellemrum genoptager sagen og hvad er chancen for at de tager invalidepension fra mig? Jeg har fået invalidepension siden 2012.

Vh
__________________
Førtidspensionist d.1-2-2012
Diablo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2019, 23:17   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tag det roligt....

Kære Diablo

Hvis ikke der lægefagligt, funktionsmæssigt er sket ændringer, sker der ikke noget.

Det er at sammenligne med kommunernes bevilling af førtidspension, med revision

Dit forsikringsselvskab må indhente lægeerklæringer om din tilstand og kun lægerne har tidligere erklæret dig "stationær" og hvis ikke der er sket ændringer, skal du slappe til næste gang.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-09-2019, 06:57   #3
Diablo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Diablos avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2010
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 176
Styrke: 14
Diablo er ny på vejen
Tak Peter, det letter at høre, der er intet nyt hverken lægeligt eller funktionsmæssigt.

Det er næsten ulideligt at ens skæbne er i andres hænder og hver gang jeg får brev fra forsikringen bliver jeg bare mega angst mens det står på��

Kh
__________________
Førtidspensionist d.1-2-2012
Diablo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2019, 08:47   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Men,..................

Kære Diablo og alle andre.

Som modtager af offentlige ydelser bliver alle overvåget, herunder på Facebook, hvor kommunerne og forsikringsselskaber sidder og overvåger borgerne, for at finde muligheder for at fratage ydelserne.

Kommunerne bruge falske Facebook-profiler for at komme ind i brugerne private rum.

Uanset om alle har 100% rent mel i posen bør alle tænke sig om, hvad de skriver og mener i det offentlige rum, ellers kan det gå grueligt galt.

Må kommunen "Stalke" og overvåge borgerne?

https://www.k10.dk/showthread.php?t=34695

Information
https://www.information.dk/indland/2...ange-bedragere

CITAT" Nu vil jeg ikke udlevere de andre kommuner, men jeg ved, hvilke kommuner der benytter de falske profiler, og det drejer sig vel nok om en 20 stykker. Men det er jo bare dem, jeg har kendskab til,« siger Hanne Bahnsen. Hun håber, at metoden får officielt grønt lys, for metoden er meget effektiv, forklarer hun.

»Moralsk kan man selvfølgelig sige, at det er forkert at give sig ud for at være en anden. Men jeg vil gerne slå fast, at det er borgeren selv, der accepterer vores venne-anmodning. Og det er et supergodt redskab,« siger Hanne Bahnsen.
"CITAT slut.

Angiv din nabo

https://www.k10.dk/showthread.php?t=25393

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension