K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2007, 14:34   #1
hhh
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-12 2007
Indlæg: 5
Styrke: 0
hhh er ny på vejen
Underskriftindsamling imod pensionisters sambeskatning

Log ind på denne side, skriv under og send mailen til alle, du synes også bør skrive under, både førtidspensionister og alle andre…. Nu må vi virkelig gøre noget.

http://www.sambeskatning.underskrifter.dk/

Sidst redigeret af hhh; 05-12-2007 kl. 14:37.
hhh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2007, 07:40   #2
hhh
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-12 2007
Indlæg: 5
Styrke: 0
hhh er ny på vejen
sambeskatning

Prøver lige igen, er jeg virkelig den eneste der kan se det forkerte i at man sambeskattes (måske er jeg den eneste der er i et par forhold).
hhh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2007, 07:58   #3
Lise W
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2007
Lokation: Helsingør (Gud bedre det;-)
Indlæg: 48
Styrke: 17
Lise W er rigtig godt på vej
Citat:
Når der er indsamlet 2500 underskrifter, vil de blive overrakt til ministeren og vi vil søge at få størst mulig presse dækning ved overrækkelsen
Jeg ved ikke med hvad andre tænker, mener, eller siger om dette - men personligt vil jeg gérne vide hvem "vi" er, inden jeg giver min underskrift

Mange hilsner fra Lise
Lise W er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2007, 08:47   #4
hhh
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-12 2007
Indlæg: 5
Styrke: 0
hhh er ny på vejen
Den kommer fra en Anders Bigum
hhh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2007, 10:53   #5
Berit p
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2007
Lokation: esbjerg
Indlæg: 91
Styrke: 17
Berit p er ny på vejen
Så har jeg skrevet under. Og jeg er ligeglad med hvem vi er. Det er jo princippet i det der tæller.
Berit p er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2007, 11:02   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det kan være at der ikke er den store reaktion fordi vi her på siden allerede en gang har linket til siden

og mange af os allerede har skrevet under og nej det er ikke kun dig der kan se det sindsyge i den form for straf for at leve i parforhold mener helt bestemt også at emnet har været oppe og vende her på siden før (kunne ikke lige finde det i en hurtig vending , men prøv at søg )

og velkommen til siden

Mvh
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 06-12-2007, 11:14   #7
hhh
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-12 2007
Indlæg: 5
Styrke: 0
hhh er ny på vejen
Unhappy underskrift

Ja undskyld, det var ikke for at fornærme nogen, men jeg har ikke set den herinde før. Så da der kun er ca. 300 der har skrevet under, kunne jeg ikke forestille mig der havde været vist her på siden.
hhh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2007, 12:41   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
he he tror nu ikke nogen er fornærmet og nej jeg kan heller ikke finde den, der er for mange tråde men er stadig ganske sikker på at den har været diskutteret her og ved da at jeg har skrevet under for længe siden...

Men ok nu er den der igen og kan så kun opfordre folk til at gå ind og skrive under
  Besvar med citat
Gammel 06-12-2007, 13:37   #9
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Ja den må have været vist på siden før, for jeg har skrevet under for et stykke tid siden.
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2007, 13:38   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg vil nu give Lise W ret..
Selve underskriftindsamlingen er sat dårligt op...
Den fortæller kun kort om formålet....
Der er ikke noget navn ved...og dermed kunne det for den sags skyld være en mail spammer der har sat den op...for at få en masse emails som kunne spammes....

Man burde nok have sat den op med en personlig fortælling om baggrunden for underskriftindsamlingen...og det med navn osv.....
Det ville nok have gjort at flere ville skrive under...

Jeg er nu fuldstændig enig i formålet....med indsamlingen...
Det kan ikke være rigtigt at man skal sambeskattes...ikke i et så rigt land som danmark...
Det opfordre i den grad til at folk begår socialbedrageri....i form af at flytte officielt fra hinanden...

Ang det med om den har været sat på K10 før....
Det kan den sagtens....det kan have været før vi skiftede hjemmeside design....og så kan den være gået tabt i flytningen...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
underskriftindsamling vito Politik og Samfund 11 12-04-2012 16:55
Tanker ang.underskriftindsamling Fibbie Politik og Samfund 9 26-08-2011 17:00
Pensionisters bedrageri skal frem i lyset.. gh72 Politik og Samfund 53 21-08-2010 11:43
VALG NU underskriftindsamling Dorah Politik og Samfund 16 30-05-2010 22:42
Underskriftindsamling på arbejderen.dk ... @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 0 11-09-2008 16:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension