K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-06-2012, 11:44   #31
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
helenkr
kan fortælle dig at den unge mor på filmen er anholdt og begge børn anbragt i plejefamilier. Og det meldes at begge børn trives og har det godt. Moderen er nu dømt for mishandling og har fået en fængselsdom.

Men ja det er en forfærdelig "film". Det var en veninde til moren der optog den for at kunne bevise mishandlingen, og det lykkedes altså at få myndigheder og politi til at reagere.

Kan så fortælle dig at jeg ikke længere vil læse nyheder på BT for jeg synes simpelthen ikke det er ok at de på den måde knalder den slags lige i hovedet på os når vi tror vi skal ind og læse nyheder. Jeg synes det er klamt at BT har taget det op på den måde og ligefrem linker til videoen samtidig med at de tager afstand til den. Så min lille protest her er at BT er yt.
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2012, 15:16   #32
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, jeg fandt det faktisk også dobbeltmoralsk. De er tosset over at Facebook har den liggende - og lægger den selv på??

Jeg fortrød bitterligt at jeg så videoen, for jeg anede ikke at det ville ramme mig så hårdt.
Jeg slukkede også relativt hurtigt, men da var det jo allerede for sent.

Men godt moderen er anholdt, og barnet har det godt igen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2012, 21:39   #33
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja, jeg fandt det faktisk også dobbeltmoralsk. De er tosset over at Facebook har den liggende - og lægger den selv på??

Jeg fortrød bitterligt at jeg så videoen, for jeg anede ikke at det ville ramme mig så hårdt.
Jeg slukkede også relativt hurtigt, men da var det jo allerede for sent.

Men godt moderen er anholdt, og barnet har det godt igen.
Bare det i fortæller,fik jeg en knude i maven,ville spørge om den mon var den vidio jeg også havde set på face,puha,måtte lige have vished ved at besøge BT,og det var det,så lige billede man skal bestemt ikke se vidieoen igen.

Jeg er meget lettet over at der er blevet grebet ind nu.

Jeg har været gald over nogle kunne filme det at nogle kunne dele den på facee,at der ikke blev grebet ind osv,godt der er det nu.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2012, 22:01   #34
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Forstår heller ikke hvordan hende der filmer, bare kan filme i mens det foregår - det er mig i dén grad en gåde.............

Og der var jo også andre børn med i videoen, som bare stod og gloede op af væggen - sikke også noget at lade børnene overvære, det giver jo ingen mening.

I det hele taget en syg video hele vejen igennem, hele situationen er syg.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2012, 22:32   #35
Flammy
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2006
Lokation: Kalundborg
Alder: 74
Indlæg: 2
Styrke: 0
Flammy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg har de vildeste smerter i højre fod, mest på vristen....smerterne er direkte brændende, for så at ebbe lidt ud...og tage til igen

Det gør også vildt ondt når jeg træder på foden - igen strammer det enormt på vristen og gør ondt, for så igen at gå over i en brændende fornemmelse.

Jeg har haft det et par uger, men jeg synes det bliver værre og værre - der er ingen speciel hævelse, kun lidt, men man skal se MEGET nøje efter for at kunne se forskellen. Der er heller ingen misfarvning, den ligner stort set den anden fod, så jeg tror ikke det er en blodprop.

Tænker om det kan være nervebetændelse, eller noget betændelse i en åre - er der nogen der har prøvet det??

Jeg har ikke slået foden eller noget.

Min læge har først tid Onsdag i næste uge, så jeg tænkte at jeg live ville spørge herinde om der er nogen med erfaringer. Måske kan jeg selv gøre noget for at lette den brændende fornemmelse der melder sig engang i mellem??


hej Helenekr. Jeg har også smerter i foden, nærmest i hæl og bagben. Min læge mener det er overbelastning og deraf en inflamation, da mit modsatte ben er meget beskadiget. Jeg tager gigtpiller og går til kiropraktor. Håber du får klaret dit problem
Flammy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-06-2012, 22:35   #36
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tak Flammy - jeg synes det har gået lidt bedre de sidste to dage. Det har ikke føltes så brændende som før, og her til aften har den brændende fornemmelse stort set ikke været der. Men foden er stadig øm, specielt når jeg træder.....
Men, det har før føltes som at om det var ved at være på retur, blot for at vende tilbage på fuld styrke, så jeg venter fortsat spændt....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2012, 13:59   #37
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Tak Flammy - jeg synes det har gået lidt bedre de sidste to dage. Det har ikke føltes så brændende som før, og her til aften har den brændende fornemmelse stort set ikke været der. Men foden er stadig øm, specielt når jeg træder.....
Men, det har før føltes som at om det var ved at være på retur, blot for at vende tilbage på fuld styrke, så jeg venter fortsat spændt....
Jeg er lidt i trivel,om hvem du er men mener også du har ryg problemer,ind i mellem,selv tror jeg mine smerter i foden kan stamme fra ryggen.

Lige som mine nerve smerter i fingerne kan stamme fra nedslidninger i nakken,men som spicallæger siger ,det ikke så vigtigt hvor de kommer fra men kan ikke gøre så meget ved det.

håber da du heldiger.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Årebetændelse/blodprop i foden?? Ninja Alt det andet 11 04-04-2013 20:51
Om kost og sindssyge nocturne Politik og Samfund 12 22-02-2012 22:48
Knyst på foden.. Yasmin Alt det andet 4 28-08-2009 17:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension