K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2011, 10:50   #51
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
ja det er meget hårdt det her, sender en masse i din retning
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2011, 11:09   #52
victoriane
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 138
Styrke: 17
victoriane er ny på vejen
tusind tak. og til dig osse!
victoriane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2011, 20:55   #53
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg orker ikke lige, at læse op på din tråd, men så vidt jeg kan se bør du klage over din aktivering.
Hvis du kun har klaret 7 timer i en afprøvning virker det jo omsonst, at du sendes i aktivering på fuld tid.

Jeg går ud fra, at du kan dokumentere det med de 7 timer.

Hvis der er lidt "kød på", som jeg har indtryk af, at der er her, så skal man ikke holde sig tilbage m.h.t. at klage.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2011, 22:34   #54
victoriane
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 138
Styrke: 17
victoriane er ny på vejen
jo dokumentationen er der. jeg var i arbejdsprøvning 3 timer dagligt med mange pauser og lederen af praktikstedet vurderede at jeg var der i max 7 timer effektivt om ugen. Ja det er jo ikke så voldsomt meget

Ja det kan sagtens være det ender med en klage, men nu giver jeg dem lige en chance for selv at få stoppet hele det cirkus
victoriane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2011, 08:18   #55
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af victoriane Se meddelelser
Ja det kan sagtens være det ender med en klage, men nu giver jeg dem lige en chance for selv at få stoppet hele det cirkus
Pas på med at vente for længe.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2011, 09:26   #56
victoriane
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 138
Styrke: 17
victoriane er ny på vejen
Jeg har lige set i min journal at jeg havde den første kontakt til smerteklinikken den 17.november 2010. altså FØR sygedagpengeudløb den 1. december. Og hér gav de mig så en tid i starten af december.

Ved ikk om det har nogen betydning for forlængelse af sygedagpengene.

Nu er kommunens familieafdeling osse inde over sagen. For som sagsbehandler dér sagde, så kan det ikke undgåes at påvirke vores barn/børn at vi er i en presset situation og at dét at jeg ikke har psykisk overskud når jeg aktiveres VIL gå udover børnene på én eller anden vis.

Hun kan hun godt se, at vi i forbindelse med sidste års 26 ugers arbejdsprøvninger virkeligt brugte ALLE de ressourcer, der kunne skrabes sammen på at sørge for at børnene ikke blev mærket af det manglende overskud. Men som hun siger, så er det ikke en holdbar situation i længden, hvis vi i dén grad fremadrettet skal stramme " ballerne sammen" for blot at få en tålelig hverdag.

Så nu skal vi ha indkaldt min sagsbehandler i kontanthjælpsafdelingen til møde med vores sagsbehandler i familieafdelingen.

det virker rimeligt grotesk at de forskellige afdelinger ikke snakker sammen

Men min kontanthjælps sagsbehandler står nu overfor 3 møder, hvor alle bakker op om at der burde være grundlag for pension grundet helbredsmæssige og sociale forhold.

møde med fagforening - møde med distriktspsykiatri og møde med familieafdelingen.

puha - det er noget af en omgang
victoriane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2011, 09:50   #57
victoriane
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 138
Styrke: 17
victoriane er ny på vejen
Hvordan skriver man et åbent brev til borgmester, byrådsmedlemmer og medier på én gang?
victoriane er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Slidgigt, diskusprolapser og fremtid BrN63 Alt det andet 8 29-05-2013 10:54
Slidgigt Pinny Alt det andet 8 31-10-2012 08:09
Arvelig slidgigt? 0401AMvB Alt det andet 1 24-09-2011 07:17
Slidgigt. hyben Alt det andet 6 08-09-2011 20:19
Skoliose & Slidgigt HenrikD Spørgsmål ang fleksjob 2 07-06-2007 21:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension