K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-12-2009, 08:54   #1
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Ny på siden

Jeg er som sagt ny på denne side, faldt tilfældigvis over den forleden dag, siden da har jeg stort set ikke foretaget mig andet både dag og nat (bokstavligtalt), end at læse og er rigtig glad for at denne side findes, har ledt i flere år efter noget ligende.
Men jeg har et par spørgsmål: Hvorfor er de "lokale" forum lukket?, var der ikke nok aktivitet, eller er der en anden grund?, jeg kunne da godt se det smarte i dem, jeg tror ikke jeg er den eneste der sidder rundt om i landet og mangler kontakt fra andre ligestillede og det kunne være rart at kunne sammenligne ting og sager fra lokal området.
Jeg er normalt en flittig internet bruger, men jeg må indrømme at jeg har lidt svært ved at finde rundt på siden, jeg synes den virker lidt uoverskuelig, på nogen punkter.
Jeg har kigget lidt på de forskellige profiler og synes det kunne være rart, hvis der var mulighed for, at man kunne uddybe dem lidt nærmere. Evt kunne det være rart hvis man kunne se hinandens sygdom og evt lidt kort historik om forløbet. Derfra kunne man evt skabe kontakt til andre med samme "defekt", så man evt kunne sammenligne problestillinger, tanker og erfaringer.
Det er ikke for at give ris, men det er noget jeg har tænkt lidt over, der kunne være en god ting, det tager jo lidt lang tid at læse sig igennem alle tråde for finde personer der har samme sygdom som en selv.
Ellers mange tak til de personer der har fået ideen til denne side og som står for den daglige drift, jeg er sikker på at jeg vil få megen god brug ud af den gennem tiden, jeg er lykkelig over at have fundet den. Det var som om der faldt en sten fra hjertet, da jeg opdagede at det kunne lade sig gøre at komme i kontakt med andre i samme situiation som en selv og ikke kun "raske" mennesker der ikke forstår mig.
Tak
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2009, 09:35   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
hej godt du har fundet noget du kan bruge,jeg er også blevet lidt for gladfor k10 , men det er enlig en tyveknækt en rigtig tids røver men på den gode måde jeg ved ikk hvorfor nogle grupper er lukket ,måske har der ikk været indtresse nok,men kunne måske prøve igen ....du ville gerne vide noget mere om folk, jeg mener det er det BLOGen bruges til ,jeg har kun læst nogle få,og har ikk selv skrevet i min..men velkommen til ..
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2009, 22:59   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hejsa.. tror de grupper er lukkede fordi man istedet laver sociale grupper under netværk.

mht dine sygdomme så ved jeg ikke om du kan få noget brugbart ud af at søge på navnet oppe under søg.

endelig kan du jo lave et indlæg og søge efter ligestillede..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2009, 16:10   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lola44 Se meddelelser
Jeg er som sagt ny på denne side, faldt tilfældigvis over den forleden dag, siden da har jeg stort set ikke foretaget mig andet både dag og nat (bokstavligtalt), end at læse og er rigtig glad for at denne side findes, har ledt i flere år efter noget ligende.
Men jeg har et par spørgsmål: Hvorfor er de "lokale" forum lukket?, var der ikke nok aktivitet, eller er der en anden grund?, jeg kunne da godt se det smarte i dem, jeg tror ikke jeg er den eneste der sidder rundt om i landet og mangler kontakt fra andre ligestillede og det kunne være rart at kunne sammenligne ting og sager fra lokal området.
Jeg er normalt en flittig internet bruger, men jeg må indrømme at jeg har lidt svært ved at finde rundt på siden, jeg synes den virker lidt uoverskuelig, på nogen punkter.
Jeg har kigget lidt på de forskellige profiler og synes det kunne være rart, hvis der var mulighed for, at man kunne uddybe dem lidt nærmere. Evt kunne det være rart hvis man kunne se hinandens sygdom og evt lidt kort historik om forløbet. Derfra kunne man evt skabe kontakt til andre med samme "defekt", så man evt kunne sammenligne problestillinger, tanker og erfaringer.
Det er ikke for at give ris, men det er noget jeg har tænkt lidt over, der kunne være en god ting, det tager jo lidt lang tid at læse sig igennem alle tråde for finde personer der har samme sygdom som en selv.
Ellers mange tak til de personer der har fået ideen til denne side og som står for den daglige drift, jeg er sikker på at jeg vil få megen god brug ud af den gennem tiden, jeg er lykkelig over at have fundet den. Det var som om der faldt en sten fra hjertet, da jeg opdagede at det kunne lade sig gøre at komme i kontakt med andre i samme situiation som en selv og ikke kun "raske" mennesker der ikke forstår mig.
Tak
Mange tak

De lokale grupper er lukket fordi vi blev enige om at det var bedre at oprette sociale grupper istedet...

Man har meget bedre mulighed for at holde det på et lokalt plan i de sociale grupper...

Du kan finde grupper her http://www.k10.dk/group.php

Nederst på den side vil du kunne oprette din egen gruppe hvis nu der ikke skulle findes en for dit område..

Man kan i øvrigt lave grupper om hvad som helst...så det er kun op til folks fantasi...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ny på siden :) mojanne Din historie 7 26-01-2012 09:58
ny på siden ann72 Spørgsmål ang fleksjob 2 17-05-2010 19:31
C.l.e.o ny her på siden c.l.e.o. Spørgsmål ang fleksjob 6 18-06-2009 23:03
Ny på siden... Angelsbaby Din historie 1 25-05-2009 12:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension