K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-05-2016, 17:43   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Helene, nu må du s'gi lige støve hukommelsen af.

Det er et stykke tid siden vi sidst havde den oppe at vende herinde, men konklusionen er, at det kommunale pensionistbevis ikke kan bruges til ret meget, og ihvertfald ikke i busser og tog.

For at få pensionistrabat i bus og tog skal man have lavet et pensionistbevis hos dsb.
http://www.dsb.dk/find-produkter-og-...spensionister/
Sådan bestilles det: http://www.dsb.dk/find-produkter-og-...timationskort/

Og man skal huske at have kortet med når man rejser, da de kan bede om at se det sammen med billetten.
Jeg bruger mit pensionistbevis hele tiden

I dag på Arbejdermuseet, og i sidste uge i svømmehallen. Og jeg bruger det også når jeg skal have fornyet mit buskort.

Og før det, oppe i smørrebrødsforretningen, da jeg skulle bestille mad. Så mit bliver slidt op, hahaha

Og selvfølgelig kan man ikke bruge det i busser og tog! Men når man skal købe og/eller forny sit kort.,

Sidst redigeret af Ninja; 31-05-2016 kl. 17:47.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2016, 22:01   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Og selvfølgelig kan man ikke bruge det i busser og tog! Men når man skal købe og/eller forny sit kort.,
Når man skal have lavet/fornyet et dsb- pensionistbevis, så skal man have sin pensionsmeddelelse med.

Emnet blev vendt godt og grundigt i denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=2...ensionistbevis
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.

Sidst redigeret af Vovse; 31-05-2016 kl. 22:11.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2016, 23:15   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg kører slet ikke i tog, og har ikke været i et tog siden sommeren 1976. Så tog diskussionen kan jeg ikke deltage i, for jeg ved intet om det
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2016, 13:49   #14
ninu
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2016
Lokation: køge
Alder: 43
Indlæg: 3
Styrke: 0
ninu er ny på vejen
Hej alle sammen.

Tusinde tak for svar..

Jeg har Handicap /ledsager kort og kan rejse med alt offentlig transport til børnepris :-)
men måske man skulle lave det der dsb handi kort alligevel.

sikke en jungle.
ninu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2016, 09:37   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ninu Se meddelelser
Hej alle sammen.

Tusinde tak for svar..

Jeg har Handicap /ledsager kort og kan rejse med alt offentlig transport til børnepris :-)
men måske man skulle lave det der dsb handi kort alligevel.

sikke en jungle.
Hvis du i forvejen kan køre med offentlig transport til børnepris, så er der vist ingen grund til, at få lavet et pensionistkort til DSB.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension