K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-11-2007, 23:23   #51
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
Vi har før haft emnet "Lægekonsulenter" op at vende. Bl.a. her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=1137

Lyslys... Holger Kallehauges mail kan ses her: http://www.kortelinks.dk/?HolgerKallehauge - men da artiklen er fra 2004, ved jeg ikke om adressen fortsat er aktuel.
  Besvar med citat
Gammel 05-11-2007, 23:39   #52
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
Pressekonference

Jeg tror det bliver på Christiansborg. Det har jeg foreslået for at få journalisterne til at komme.
Ja, selvfølgelog bor folk over hele landet. Jeg ved ikke hvor mange af os, der skal komme, men selvfølgelig så mange som muligt.
Men jeg ville godt lave et stk papir til uddeling, hvor så mange som muligt skriver, hvad det har ødelagt for dem. Få linier fra hver.
Og det skal være gener fra lægekonsulenterne.
Kh Jytte Hestbech
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2007, 23:52   #53
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
lyslys...

Gælder det med lægekonsulenter OGSÅ de læger, der sidder i De Sociale nævn og i Den Sociale Ankestyrelse?

Så er det jo "spild" af tid at anke sager.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2007, 00:09   #54
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Jeg er HELT KLART med på at støtte med alt hvad jeg kan bidrage med!! Desværre har jeg ikke mulighed for at møde op på fredag - bor i vestjylland

GODT GÅET!! Jeg håber alle jer der er tættere på møder op!!
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2007, 00:34   #55
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lyslys Se meddelelser
Jeg har nu hørt fra Line Barfod. Hun vil gerne deltage. Foreslår fredag eller lørdag. Jeg har meldt tilbage at jeg kan begge dage, men vil foretrække fredag. Det bliver om eftermiddagen.
Ved pressekonferencen vil jeg gennemgå ulovlighederne, så journalisterne kan forstå det. Dernæst vil alle vi, som er tilstede, sige noget om, hvad det har gjort ved vores liv.
Så: Hvem kommer?
Vi skal på en eller anden måde arrangere det sådan, så vi ikke sidder og siger det samme allesammen, der er jo nok at fortælle om. (Af ødelæggelser af vores liv, så vi kan jo ligeså godt trække mange forskellige ting frem.)
Hurra! Hurra! Hurra!
Kh Jytte Hestbech

Hej Jytte

Det var godt du fik kontaktet mig og kom med i K10, der suverænt er det bedste debatforum hvad angår sociale sager.

Jeg synes du har gjort et godt stykke arbejde med, at komme efter de kritisable lægekonsulenter.

Jeg kommer, og min sag skiller sig nok noget ud fra andre sager jeg er bekendt med.

Men det vigtigste er, at vi kommer ulovlighederne til livs, så vores liv ikke skal være afhængig af tvivlsomme (læs løgne) afgørelser.

Venlig hilsen

Benny Gerhard
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2007, 10:25   #56
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
lægekonsulenternes ulovligheder

De læger der er fritaget for at stå til ansvar for nogetsomhelst er alle de læger vi møder "inde" i systemet. Altså også de speciallæger, som udtaler sig i amt og Ankestyrelse.
De sidder også og vurderer papirer i forsikringsselskaber og i arbejdsskadestyrelsen, så arbejdsulykker og arbejdsskader med forskellige stoffer eller andet, også kan gøres mindre og betydningsløse.
I min bog forudser jeg, at man vil ansætte sådanne "papirlæger" i hospitalernes administrationsbygninger. Her kan man så sende de mest behandlingskrævende journaler op og få "papirlæger" til at skrive, at den og den behandling er unødvendig!
Men det er rent gæt fra min side. Jeg ser bare, at den mulighed er til stede, sådan som vilkårene er i dag. Nu må vi jo så se om vi kan få det ændret.
Hvis du kan komme, så send mig en privat e-mail, så vi kan aftale hvem der siger hvad. Det skal være kort og klart, når vi fortæller om, hvordan dette fusk har skadet os og vores livskvalitet. Og frem for alt, vi skal ikke sige det samme.
Kh Jytte Hestbech
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2007, 10:33   #57
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
lægekonsulenternes ulovligheder

Ja, Benny, jeg er utroligt glad for dette forum. Det var Line Barfod, som fortalte mig, at der var en livlig debat om lægekonsulenterne på nettet. Så ledte og ledte jeg og fandt Bennys navn og kontaktede ham. Skønt.
Kh Jytte Hestbech
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2007, 12:49   #58
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
RINGEN ER DERMED SLUTTET!

Takket være stærkt overlappende sammenfald, har systemet i skikkelse af Kammeradvokaten, Retslægerådet, psykiater Morten Birket-Smith (tidligere medlem af Retslægerådet) og psykiatrisk lægekonsulent/vidne fra Ankestyrelsen - fået det som de ville - de vandt retssagen på trods af den veludredte dokumenterede kronisk syge medborgers utallige enslydende speciallæge-erklæringer gennem mange år vidste det modsatte. Justitsmordet er et faktum!
Citat:
Et så massivt sammenfald af systemets egne særinteresser levner ikke den mindste følelse af retssikkerhed. I stedet vækker det mindelser om en bananrepublik uden nogen demokratisk kontrolleret rets hævning - hvor ordet uvildighed slet ikke er til stede.

Ovenstående punkter underbygger det stærkt betænkelige i den manglende offentlighed i forvaltningen, som ombudsmanden ved tidligere lejligheder har opfordret det offentlige til i pensionssager. Så alle akter i den enkelte sag, så som selve pensionsindstillingen og lægekonsulenternes udtalelser som ligger til grund kan komme frem i lyset.



http://www.justitsmord.dk/
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2007, 11:37   #59
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
lægekonsulenternes ulovligheder

Pressekonferencen bliver fredag kl 15 på Proviantgården på Christiansborg. Man henvender sig i vagten og bliver hentet op til 3. sal af Rikke Lauritzen.
Så må vi håbe, at der kommer bare et enkelt medie.
Kh Jytte Hestbech
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2007, 11:57   #60
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Jytte ..

Hvor mange tilbage meldinger har du fået fra folk der møder op og har du fået nok historier om lægekonsulenter ?

Jeg kan desværre ikke deltage , da der er for langt lige pt men håber at der kommer mange her fra K10 til at støtte dig i dit forhavende som helt sikkert er til gavn for os alle ...

Dem fra K10 der deltager , er der ikke nogen af jer der kunne tage et refaret til os andre ?

Held og lykke med det hele Jytte , krydser fingere for at der er nogen medier der til trods for valg og ligegyldighed fra mediernes side omkring de syge , møder op , det er på tide at der sker noget...

jeg sender dig lige en kort fortælling om læge konuslenter her i Køge kommune

Held og Lykke med det hele og jer andre , lad os lige høre hvem der kommer derind
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kom ind i kampen! vito Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 13-03-2012 15:35
Så er kampen slut Fodfolket Dit og Dat 75 12-09-2011 12:14
Kampen er forbi nu Fæhunden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 29 03-09-2010 10:29
Kampen om førtidspension. Fæhunden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 06-08-2010 11:31
Tak for kampen!!!!!!!!!!!!!!!!! Lotte A. Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 21-05-2008 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension