K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-07-2011, 00:18   #31
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Vil det sige at § 34 ikke kun er forbeholdt folk på KH men også SDP ?

Jeg har skrevet til Fru Hormonubalance i dag - en rigtig diplomatisk og meget spørgende mail hvori jeg redegør for de 14 gange Ydelseskontoret ( med dato ! og hvilken SB der havde ansvaret !) faktisk har fået kontoudskrifter og budgetter.

Jeg har desuden henvist til de førnævnte paragraffer og foreslået en fortolkning - og deraf udledt spørgsmål

Da Boligsikringskontoret ligger lige ved siden af hendes har jeg spurgt om det ikke er muligt at hun dér kan få al dokumentation - for så behøver jeg ikke betale banken 325 kr for udskrifter 6 år tilbage. Hun havde jo kunnet få dem løbende ( gratis) hvis jeg havde været informeret for 5 år siden.

Yderligere har jeg spurgt til om de tekniske muligheder hun har for at hente mine skatteopgørelser tilbage til 2004 / 2005 - så hun kan se min indtægt før og efter ( vores kommune reklamere ligefrem med at " være fremme i skoene med den elektroniske post" )

Og så slutter jeg med en stor beklagelse over at jeg ikke forstår hendes brev og den anklage hun laver - og at jeg håber på et konstruktivt samarbejde. så vi hurtigst muligt kan få klarhed.

Fortsættelse følger .....
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2011, 02:07   #32
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Nej ikke for de på sygedagpenge.

Men årsagen til at du er på kontanthjælp, er sygdom;
ergo sygedagpenge, og FORUD for dette LØN;

Det er dermed lønnen fra dengang du tjente penge, der er afgørende.

Det er nemlig afgørende for hvor meget du kan få.
(mærkelige regler, emn sådan er system cirkus, nu engang).

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2011, 11:52   #33
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Der er pludselig vild aktivitet i kommunikationen En hastighed der aldrig er set før ! Fedt at kunne nogle paragraffer !

Hvis nogen ved hvor jeg kan checke minimumssatserne for § 34 kunne det være kanon ! Jeg synes nemlig umiddelbart at de satser fru Hormonubalance anvender er lidt høje - og hun kører på argumenter som værende under " bagatelgrænse" for oplysningspligt !!! Interessant - har nu hele tiden vidst at min økonomi lignede en bundløs bagatel

Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2011, 12:03   #34
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Godt at Buster lige havde tjek på dette, til UG!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2011, 12:04   #35
Jea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2011
Indlæg: 100
Styrke: 14
Jea er ny på vejen
Er der noget nyt i denne sag? Syntes den er særdeles interessant! Og sååå dejligt når viden om §§§ kan få gang i kommunen. De skulle jo nødig blive arbejdsløse
__________________
Jea fra Midtsjælland
Jea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2011, 08:18   #36
Persille
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Lokation: Vejle
Indlæg: 145
Styrke: 14
Persille er ny på vejen
Hej

For mig er det også nyt, det med at det er ens løn fra før man blev syg, der er beregningsgrundlaget for §34.

El, vand, varme og antennebidrag ( mindste sats ) er for mig med i beregningen for min § 34.

Kommunen glemmer mange § der vil koste Dem penge. Desværre.

Syntes godt om Helhedsvurderingen kapt. 7. §5, den kan jeg finde anvendelse for...


Knuz
__________________
Kommunen tror at mine kroniske sygdomme er fritidsbeskæftigelse jeg har anskaffet mig

Man skal have et godt helbred for at være syg

Sidst redigeret af Persille; 04-09-2011 kl. 08:22. Årsag: ekstra sætning
Persille er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension