K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2008, 13:42   #11
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Men ved at skrive det kan man håbe at man fanger opmærksomheden ved en evt anke i hvert fald kan man henlede opmærksomheden på at der er fejl og mangler og kommunen er viden om dem....
Det har du selvfølgelig fuldstændig ret i.

Jeg har tit læst om at i , i forbindelse med rp, skriver om opdatering.
Men da min rp blev færdiggjort spurgte jeg ind til dette, og fik at vide, at når en rp er færdiggjort, så bliver den låst og der kan ikke skrives mere i den (og hun viste mig det på pc'en).
Hvis borgerens situation så ændrer sig (f.eks. forværring af sygdom), så starter man på en ny rp, så en borger kan godt have flere (færdiggjorte) rp'er.
Og jeg har da en ide om, at næste gang jeg skal have lavet en rp (forhåbentlig med henblik på ftp), så vil jeg ikke gå så højt op i, at skrive kommentarer, men blot gøre dem opmærksom på de fejl der måtte være, og så ellers nægte at skrive under, før den er korrekt.
Begrundet i, at der alligevel ikke er nogen der læser borgerens kommentarer.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension