K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2008, 22:16   #1
Løvetand
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2008
Indlæg: 81
Styrke: 17
Løvetand er ny på vejen
godnat

Jeg starter snart min 18 måned i arbejdsprøvning. 20 timer om ugen. Jeg er meget træt af det hele, og venter stadig på nyt. Fik afslag på fleksjob og skulle igennem speciallæge på kommunen, på trods af mange tidligere udtalelser fra andre læger. Hold op den sagsbehandling er langsom
Det "positive" er speciallægen ligesom alle de andre læger siger min arbejdsevne er nedsat. Nu skal sagen så til lægekonsulent igen, derefter tilbage til sagsbehandler og derefter til et teammøde. Jeg er ved at blive sindsyg. Jeg føler mig udnyttet. Sikke et cirkus frem og tilbage. Har mødt mange i arbejdsprøvning samme steder som mig, der er stoppet efter kort tid. Man skal virkelig klemme ballerne sammen for at holde hovedet oppe, i det her system. Nu vil jeg i seng. Kan i sove godt alle sammen. Godnat herfra
Løvetand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2008, 22:27   #2
Lund
Elsker at være her på K10
 
Lunds avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2008
Indlæg: 63
Styrke: 16
Lund er ny på vejen
Go´nat

Nej hvor er det bare for meget! Inden jeg selv blev syg, troede jeg at dette land behandlede alle med værdighed og respekt - hvor er det bare langt fra virkeligheden. Desværre

Men sov godt, søde du. Med alt det du bliver udsat for, trænger du virkelig til hvile
Lund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2008, 22:49   #3
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej Løvetand

Jeg kan se at du ikke er gået i seng endnu. Lampen lyser grøn, når jeg ser dine indlæg her på K10.

Jeg forstår godt at du er træt af at kører rundt i manegen, det er vi mange som har været og mange som er. Rundt om læger og konsulenter og jeg skal lige komme efter dig Hvor mange kan holde til dette og i hvor lang tid

Forsøg at holde ud, Løvetand.

til godnat fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2008, 08:38   #4
Løvetand
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2008
Indlæg: 81
Styrke: 17
Løvetand er ny på vejen
God morgen og mange tak for jeres svar, som jeg lige har set nu Håber i får en god dag i dag
Løvetand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Godnat arbejde... Stella Det er da strengt ! 1 13-01-2007 15:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension