K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-04-2014, 17:23   #221
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
så skal du skrive en klage, du kan ikke få noget slette som er skrevet, dumt men rigtigt men du kan få lagt et tillæg til det om det ikke er rigtigt.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2014, 17:28   #222
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Hvad F.. Er det for et system.var det i en straffesag , Rent juridisk ville man jo kalde det et utroværdigt vidne når det som står ikke er korrekt og det er beviser for at det ikke er korrekt .
Hvordan sikrer jeg mig så at det bliver vedlagt ? Og hvad skal jeg sende med ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2014, 18:52   #223
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Hej Heidik
Du skal skrive til Sagsbehandler:

Vedlagte forklaring på divergens bedes tilført min sag som partsindlæg:
Her refererer du til med dato.mdr.år og kopi af tekst, hvad der står skrevet.
Efterfølgende skriver du hvad der skulle have stået evt. med kopi at hvad der dokumenterer det.

Dette har jeg gjort gentagende gange og ved særdeles grove fejl og mangler er partsindlægget stilet til Arbejdsmarkedschef som klage.
Hilsen lgkh62

Sidst redigeret af lgkh62; 23-04-2014 kl. 18:56.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2014, 19:04   #224
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Mange tak . Arbejdsmarkedschef ? Hvem er det ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2014, 19:11   #225
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
I min Kommune er Arbejdsmarkedschefen min Sagsbehandlers overordnede.
Du kan på din Kommunes hjemmeside finde ud af hvem der i din Kommune er ansvarlig for sygedagpenge området.
Du kan også ringe og spørge om hvem det er.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2014, 06:22   #226
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg gik engang ved Falck care der skrev deres fys at jeg havde store problemer ved trapper men skulle jeg ind i min bil var der ingen problemer,

der fik jeg skrevet i mine papir at hun kunne se igemmen beton da jeg pakeret i en p kælder, hun skrev også at jeg kun mødte op 6 ud af 10 gange, der skrev jeg de datoer jeg var der også den hvor hun glemte mig men kunne kun få det med som tilæg
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2014, 09:05   #227
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Har lige talt med stedet hvor praktikken fandt sted . Har sendt mail med det som var blevet skrevet. Hun stod fuldstændig uforstående overfor det . Og hun havde taget fat i jobkonsulentens som har skrevet det . Og han beklagede det og undskyldte mange gange at han havde misforstået det så hvad nu når det ikke kan ændres som du siger ? Ligger han så bare et bilag ved og undskylder sin udtalelse eller hvordan ?

Århhh ... Hvad er det dog for noget , hvordan kan man være sådan i sådan en stilling. Det undre mig virkelig meget !

Må lige tilføje at hun på stedet havde undret sig over at jeg kunne bage en kage til min datters fødselsdag og det var det som han har skrevet var fysisk arbejde hjemme... Amen altså ... !!!

Er der nogen der har en ide hvordan jeg griber det her an . Jeg er edderrasende. Er der noget jeg ikke kan arbejde med er det usandheder og løgne og der bliver stillet "? Ved min sygdom ved at nedskrive og undskylde sin løgne bagefter . Skal dertil sige at det er første gange jeg på nogen måde er blevet sat ? Ved . Og af en jobkonsulent som bare har skrevet p.. og l..
Jeg har det godt nok svært ved at arbejde med uretfærdighed og usandhed så ved slet ikke hvad jeg skal stille op . Har lyst til at rive hovedet af ham .

Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
jeg gik engang ved Falck care der skrev deres fys at jeg havde store problemer ved trapper men skulle jeg ind i min bil var der ingen problemer,

der fik jeg skrevet i mine papir at hun kunne se igemmen beton da jeg pakeret i en p kælder, hun skrev også at jeg kun mødte op 6 ud af 10 gange, der skrev jeg de datoer jeg var der også den hvor hun glemte mig men kunne kun få det med som tilæg
Det er dælme dårligt at det kun kan ligges med som tillæg . På mig at se er det jo nærmest som om de ikke erkender deres fejl .
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2014, 11:10   #228
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Det er den generelle juridiske måde at forholde sig til tingene på. Så ikke unormalt.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2014, 11:27   #229
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Det ville da være mere passende at de selv skrev at de havde lavet en fejl og det ikke er borgeren som skal skrive det notat.
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2014, 12:51   #230
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Håber ikke, det gør nogen forskel i din sag, men godt, du har indsendt notat.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension