K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-01-2012, 15:22   #1
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Hvem lavede din ressorceprofil

Kort og godt hvem lavede du din ressourceprofil i samarbejde med ?

Jeg fik lavet min ressorceprofil i januar 2010 i samarbejde med sagsbehandleren den skulle så bare liiige renskrives, og så skulle den til afgørelse om flexjob, men der er bare sket nada siden dengang på det punkt.

Nå men jeg er så ude i den her fantastiske opkvalificering/ arbejdsprøvning,hvor jeg også fik tilkoblet en fantastisk jobkonsulent som jeg snakker rigtig godt med.Det skulle ende med afgørelse engang i marts mdr.

Jeg snakker så med min jobkonsulent idag, og han siger så at ham og mig skulle have aftalt en dato, hvor vi to sammen kunne lave min ressourceprofil. Er bare så glad for at det er min jobkonsulent jeg skal lave den med, for så ved jeg at det bliver gjort, og at jeg bliver beskrevet godt og grundigt.

Men tænker så lige er det ikke normalt sagsbehandlerens job ? men super glad for at det bliver jobkonsulenten der skal lave den sammen med mig.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 15:32   #2
Wins
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2012
Lokation: Middelfart
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 12
Styrke: 13
Wins er ny på vejen
Ressourse profil

Har ikke fået den lavet endnu men venter på brev om dato. Jeg skal også have den lavet på jobcentret med 2 sagsbehandlere derfra. Hvor mange timer har du og hvad tror du din sag ender med arbejdsmæssigt. Venligst Wins
Wins er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 15:44   #3
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
Jeg blev sendt til et eksternt firma hvor man fik en USB nøgle udleveret med skitsen til ressourceprofil, og så skulle vi ellers selv gå igang, og kunne spørge hvis ikke vi forstod det der stod.
Så blev den afleveret til ens sagsbehandler, som så satte sine egne meninger og oplysninger ind.
En lidt underlig måde, og jeg var glad for at jeg er meget selvstændig og har/havde styr på diagnoser, papirer og lign. ellers var det nok ikke gået så godt.
Den dag den så skulle videre i systemet ved både fleksjob ansøgning, og senere førtidspensions ansøgning, fik jeg den til gennemlæsning og så blev mine kommentarer vedhæftet....
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 15:47   #4
Priks
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Lokation: Odense
Alder: 45
Indlæg: 264
Styrke: 14
Priks er ny på vejen
Det gjorde jeg.
Jeg har ikke særligt stor tillid til andres evner, når det kommer til at beskrive MIT liv og MIN tilstand. Jeg kender trods alt mig selv bedst. Og jeg er kun sikker på at tingene bliver som jeg vil have dem, hvis jeg selv laver dem - så det gjorde jeg.

Dog var det min nye (og fremragende) sagsbehandler, der fik lov at redigere i og tilsætte oplysninger lige inden vi søgte om førtidspension. Og det gjorde hun virkelig godt, hvilket var super da jeg på det tidspunkt var tømt for overskud og koncentration.
__________________
Førtidspensionist pr. 1. februar 2012
Priks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 16:25   #5
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Jeg lavede den i samarbejde med min sagsbehandler/jobkonsulent de 3 gange jeg har lavet en. Alle gange blev der skrevet det jeg sagde.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 16:53   #6
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Jeg blev sendt til et externt firma hvor de stillede en masse spørgsmål, som de så skrev ind og sendte den til mig til gennemgang. De havde misforstået en del, så jeg kom selv med en masse rettelser, og så blev den sendt til SB, som jeg skulle have lavet det sygdomsmæssige mm. sammen med. Det gik faktisk pænt hurtigt med at starte den op.

Nu har jeg så, efter kun 2,5 måned, fået sagsbehandler nr. 2 og er sendt til et andet externt firma (Incita) som så skal finde arbejdsprøvningssted til mig (hvor længe det så tager, må guderne vide) og SB har ikke svaret på min mail (á 5. januar) om hvornår vi skal fortsætte med resourceprofilen. Så jeg er spændt på hvor længe der går og om jeg selv har nogen indflydelse på det der bliver skrevet.

Piamus
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 16:58   #7
foetsie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2010
Indlæg: 119
Styrke: 14
foetsie er ny på vejen
Jeg har også skrevet min egen, hvor sb til sidst tilføjede alt det nødvendige hun skal tilføje, bl.a. jobkonsulentens vurderinger af mig ift min dagbog, samt lægelige oplysninger.
Endresultat var et fint stykke arbejde som uden spørgsmål gik igennem flex-udvalget.
foetsie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 17:04   #8
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Min SB skrev min, som jeg så fik til godkendelse
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 17:12   #9
Isabel
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 271
Styrke: 14
Isabel er ny på vejen
Jeg skrev den selv, sammen med en veninde.
Isabel
Isabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 17:25   #10
Gizmo
Ved at flytte ind på K10
 
Gizmos avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Indlæg: 508
Blog Indlæg: 3
Styrke: 15
Gizmo er ny på vejen
Jeg lavede den i samarbejde med min SB.
Jeg mailede mine svar til ham, og så gik vi den igennem, da vi mødtes næste gang. Og han tilføjede så de forskellige undersøgelser, papirer fra arb.prøvning, konklusion osv.

Min ftp gik igennem uden problemer 1 uge efter, han havde indstillet den.
__________________
* Førtidspensionist pr. 1/12-2010 *
Gizmo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vigtige ord før afgørelse i en ressorceprofil supersus Alt det andet 14 03-02-2012 20:18
AS3: lavede ulovlige sygedagpenge afgørelser sir Nævnet buster Politik og Samfund 3 25-03-2011 17:52
Regler for sagsbehandling og ressorceprofil hopper Alt det andet 3 22-01-2011 09:28
resurse profil hvem hved hvem der gør hvad? c.l.e.o. Alt det andet 0 04-12-2009 09:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension