K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-01-2012, 08:21   #21
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Men tænker så lige er det ikke normalt sagsbehandlerens job ? men super glad for at det bliver jobkonsulenten der skal lave den sammen med mig.
Det er jeg ikke helt klar over, men jeg ved, at hvis din jobkonsulent er fra en "anden aktør", så må denne ikke lave din rp.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2012, 11:04   #22
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det er jeg ikke helt klar over, men jeg ved, at hvis din jobkonsulent er fra en "anden aktør", så må denne ikke lave din rp.
Nej men det gør de,anden aktør og så sendes den til borgerens sagsbehandler som så læser den let igennem med bogren,hvor efter den udleveres eller sendes til gennem syn hos samme boger der så kan komme med til føgelser ,sådanne er det forgået med mig hver gang,og så er det jo sagsbehandleren der "har lavet den"

Er man udsent til anden aktør så der det jo heller ikke ens ejen sagsbehandler der har føling med hvad der foregår-med mindre man gør som jeg klager min nød til der undervejs i afprøvningen.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2012, 13:15   #23
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det er jeg ikke helt klar over, men jeg ved, at hvis din jobkonsulent er fra en "anden aktør", så må denne ikke lave din rp.
Min jobkonsulent er ikke fra 2. aktør, har altid kun haft kommunen på min sag.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2012, 21:27   #24
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Altså, for mit vedkommende ville jeg ikke have været ked af, om min konsulent hos anden aktør skulle have lavet min rp, for han var da et mere reelt menneske end de fleste sb'ere jeg har mødt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 00:18   #25
denuheldige85
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Indlæg: 71
Styrke: 14
denuheldige85 er ny på vejen
Jeg fik min med hjem- kort tid før mine sygedagpenge ophørte..
og så udfyldte jeg den selv og besøgte fagforeningen som snakkede
med mig om den om jeg havde fået alt med osv..
og så afleverede jeg den på jobcentret og måtte så rykke for den
et par gange og fik den først renskrevet til godkendelse vist 2-3 uger før ophør
af sygedagpengene..

Fagforeningen tog sig af resten derefter..
denuheldige85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 09:23   #26
Wins
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2012
Lokation: Middelfart
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 12
Styrke: 13
Wins er ny på vejen
Hej igen. Nu er jeg gået fra 10 timer i ugen til 6 timer i ugen. Jobcentret har sagt til mig at jeg gerne må afslutte min praktik nu. Ved ikke hvorfor men jeg fortsætter da det er dejligt at komme lidt hjemmefra. Psykolog og læge har skrevet pension til jobcentret. Skal til møde her i juni og er sååå spændt på hvad de siger.
Wins

Hej igen. Min ressource profil er lavet sammen med jobcentret i februar. Har ikke set den endnu. Mine sygedagpenge går til den 30 juni og venter på brev om møde på jobcentret. Er gået fra 10 timer i ugen til 6 timer i ugen i praktik. Jobcentret sagde at jeg godt må afslutte min praktik nu. Glemte at spørge om hvad det betød. Jeg fortsætter da det er rart at komme lidt hjemmefra. Jobcentret har bedt om udtalelser fra min psykolog og læge der begge anbefaler førtidspension. Er nu både Hjerneskadet og har ptsd.
Er spændt på hvad det hele ender med. Skal til møde på jobcentret sidst i juni
Venligst Wins
Wins er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 09:40   #27
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Min sagsbehandler på kommunen har skrevet min, jeg har så efterfølgene selv skrevet en hel del, som er blevet sat ind under borgerens kommentar.
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 09:50   #28
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
min sb og mig lavede den i fællesskab..derefter fik jeg kladen med hjem til gennemlæsning hvor min advokat, og mig ku lave rettelser og tilføje og så blev den sendt retur - og det var det.....
jeg synes ikke det er fair folk selv skal lave den,det må være en del af sb -es job - vil jeg mene...

stribr førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 10:00   #29
Solen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solens avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: Jylland
Alder: 54
Indlæg: 164
Styrke: 15
Solen er ny på vejen
I første omgang lavede jeg den i samarbejde med sagsbehandleren. Jeg forberedte de forskellige punkter - det endte så med, at det jeg havde forberedt stort set ordret blev skrevet ind i ressourceprofilen.

Senere, da situationens alvor var gået op for både mig og systemet, skrev min sagsbehandler det nyeste ind i ressourceprofilen. Tre til fire dage efter, jeg havde godkendt den, blev jeg tilkendt førtidspension.
Solen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vigtige ord før afgørelse i en ressorceprofil supersus Alt det andet 14 03-02-2012 20:18
AS3: lavede ulovlige sygedagpenge afgørelser sir Nævnet buster Politik og Samfund 3 25-03-2011 17:52
Regler for sagsbehandling og ressorceprofil hopper Alt det andet 3 22-01-2011 09:28
resurse profil hvem hved hvem der gør hvad? c.l.e.o. Alt det andet 0 04-12-2009 09:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension