K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-12-2010, 21:02   #21
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Mange tak, Vovse, det skal afprøves i meget nær fremtid :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2010, 21:04   #22
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Mange tak, Vovse, det skal afprøves i meget nær fremtid :-)
Held og lykke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2010, 00:18   #23
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Sidespring i forhold til trådens indhold:

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
I nederste højre hjørne af indlægget er der 4 muligheder, den til venstre er "Quote". Prøv at klikke på den.

Så kommer der et felt frem, som næsten er magen til det felt du plejer at skrive dit indlæg i.
Forskellen er blot, at der allerede står noget i feltet, nemlig det som du vil citere.

Det der allerede står der kan du redigere i, prøv at lave et ekstra linie-mellemrum, og skriv i det mellemrum.

Done!

Nedenunder feltet som du kan skrive i (der hvor der allerede står noget) er der 2 muligheder, den ene er "Send svar (kopier evt indlæg først)", det er den du plejer at klikke på når du vil have et indlæg til at stå i tråden.

Ok!

Den anden mulighed er "Vis udkast af indlæg", prøv at klikke på den når du har skrevet lidt i indlægget, så kan du se hvordan dit indlæg kommer til at se ud hvis/når du klikker på "Send svar (kopier evt indlæg først)".

Ok!

Så længe du kun klikker på "Vis udkast af indlæg" kommer dit indlæg ikke til at stå i tråden, så ved at bruge den kan du prøve dig frem uden at komme til at fremstå som helt tåbet.
Det var sgu heldigt! At jeg ikke fremstår helt tåbet!
Hvorfor kommer dette til at stå uden for den gule baggrund? Fordi det skal stå indenfor QUOTE-markeringen!

Yea, nu funker det! Tak, Vovse!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2010, 01:39   #24
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Hvorfor kommer dette til at stå uden for den gule baggrund? Fordi det skal stå indenfor QUOTE-markeringen!

Yea, nu funker det! Tak, Vovse!
Nemlig.

Rigtig godt gået.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2010, 19:18   #25
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
...vil blot sige mange tak til alle for respons i min tråd :-)

Det viste sig, at psykiater VAR informeret om skånebehov fra Jobcenter - så kan kun give dig ret, Gunvor, lidt besynderligt at denne tager imod en patient, hvis skånebehov vedkommende ikke kan imødekomme - bortset fra at der var et relativt tykt tæppe, hvor patienten evt. kunne ligge... i givet fald ville jeg ha' haft næsen helt oppe i behandlerens skosnuder og ikke kunnet se ansigtet på vedkommende, medmindre hele hjørnet var blevet ommøbleret...

Desuden havde psykiater fået en del kopier af mine breve til Jobcenter samt anden aktør... (?) udover GH samt seneste to speciallægeerklæringer (hvoraf sidste er på eget initiativ og betaling).

Min bisidder var rigtig god at ha' med og som aftalt havde han liggeunderlag med.

Diktafon droppede vi i denne omgang, da vi begge forsøgte at finde den ønskede uden resultat.
Den vil være i hus til næste gang.

Psykiateren var venlig, høflig, oprigtig, afslappet og meget langt fra en "sur, gammel overlæge" og oversked på intet tidspunkt mine grænser - så jeg overlevede i fin stil :-)

P.S.
Aktindsigt fra Jobcenter er først modtaget i dag - PÅ 10. dagen af deres modtagelse (senere end forventet), men kan se af mine noter, at jeg selv har været "lidt sent ude"...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2010, 19:22   #26
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Tilføjelse:

Ved at tjekke op ser jeg ikke at ha' været for sent ude i.f.t. aktindsigt: Anmodede om dette 15/11 og modtog det først 10/12 - 3 dage efter konsultationen!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rasende på sb..... jasch Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 30-06-2011 22:09
Er det nu klogt? Jeres bedste råd... Carmen Alt det andet 21 13-01-2011 18:27
Jeres bedste råd mod ondt i ryggen?? Ninja Alt det andet 36 27-09-2010 22:47
Jeg er rasende! sun-lady Det er da strengt ! 18 24-10-2008 20:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension