K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2014, 07:36   #31
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Hej Alle
Undskyld jeg lige pipper lidt med i debatten.
Jeg vil bare sige at det der med at det kan være godt ikke at nævne ens skånebehov i en ansøgning og skrive man er flekser, KAN være godt i de tilfælde hvor man er godkendt til jobs som eks. kan sidestilles med deltidsjob( bare et eks.) MEN i et tilfælde som mit hvor jeg er visiteret til fleksjob i 3 x 1 time, pr uge, med en skåneliste så lang at man tror det er løgn............tjah så vil jeg sige det er at stikke en arbejdsgiver blår i øjnene hvis jeg ikke er ærlig når jeg sender en ansøgning. Jeg sender altid mit fleksjobbevis med.

Der findes selvsagt ingen jobopslag en som jeg kan søge, for jeg har intet at tilbyde,udover lidt lettere oprydning og kaffebrygning, og det må en potientel arbejdsgiver da vide når de læser en ansøgning. Synes nogen det er gak gak tjah så giver jeg dem ret, for det er jo aldeles svært at overbevise nogen om det gode i at ansætte mig. Men jeg har PLIGT til at være jobsøgende, så må derfor skyde mange uopfordrede ansøgninger afsted.
ps. jeg har søgt pension men er endnu ikke afklaret.
Håber det er ok jeg lige pippede lidt med i denne tråd. ha en dejlig søndag
vh. sortepigen
Hvorfor ikke bare skrive i din ansøgning at du søger job med de opgaver du kan klare? Hvis det er let oprydning og kaffebrygning, så søg specifikt det i din ansøgning? Så kan du jo skrive at du simpelthen laver universets bedste kaffe
Men ja hvor meget man får ud af de der uopfordrede ansøgninger, det ved jeg ikke. Tror ikke det er ret meget desværre. Især ikke når man har massive skånehensyn. Der synes jeg jobcenteret burde komme på banen, i stedet for at overlade det til borgeren selv at finde et.
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob bevis StineBine. Spørgsmål ang fleksjob 2 03-05-2013 20:36
Fleksjob-bevis, bør jeg bede om det? Mama Spørgsmål ang fleksjob 4 01-07-2011 10:21
fleksjob hvordan?? lillesine Spørgsmål ang fleksjob 1 15-06-2009 21:02
Fleksjob-bevis ?. Kimse Spørgsmål ang fleksjob 4 19-02-2008 23:57
Her er så endnu et bevis på hvordan man behandler hundesyge folk i Danmark Stella Det er da strengt ! 9 31-01-2008 19:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension