K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-05-2016, 15:37   #1
dijana
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2015
Indlæg: 71
Blog Indlæg: 1
Styrke: 10
dijana er ny på vejen
ressourceforløb

Hej jeg fik i november 2014 jobafklaring på 1 år. Så i november 2015 fik jeg bevilling til ressourserforløb i 5 år, har ret til ferie. Men nu er kommet den nye lov at man ikke må holde ferie i mere end 2 uge sammenhæng er da nogen som kan hjælp og fortælle fra hvornår gælder lov og hvad skal man gøre. Fik min mentor til at høre sagsbehandler om jeg må holde det 4 uger og hun sagde hvis ja men ludt i tvil om hun har tænk på ny lov. Håber jeg hører noget fra jer. Mvh Dijana
dijana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2016, 15:49   #2
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Det med 4 uger og kun 2 uger ad gangen er på kontanthjælp.

Du er på ressourceforløbsydelse hvor du fortsat har 5 ugers ferie og planlægger den i samråd med sagsbehandler. Så hvis din sagsbehandler har godkendt at du holde 4 uger og det er skrevet ned, så kan du roligt holde ferien.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2016, 15:58   #3
dijana
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2015
Indlæg: 71
Blog Indlæg: 1
Styrke: 10
dijana er ny på vejen
Tak for svar men er du sikker på at det er kun dem.på kontanthjælp for jeg læste mener jeg at det er også for ressoursforløb, hun har ikke skrevet dem ned hun sagde det til min mentor at det var i orden jeg har samtale med hende den 27.5 håber det er som du siget��
dijana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2016, 16:40   #4
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
§69 aktivloven (om ressourceforløbsydelse i ressourceforløb)
"Stk. 4. En person, der har modtaget ressourceforløbsydelse i 12 sammenhængende måneder, har ret til op til 5 ugers ferie, hvor personen kan modtage ressourceforløbsydelse. Ferien skal afholdes inden for de 12 følgende måneder. Det er en betingelse, at personen i øvrigt opfylder betingelserne for at modtage ressourceforløbsydelse, mens ferien afholdes. Personen er ikke omfattet af stk. 1 og 2, mens ferien holdes. Har personen optjent ret til ferie med feriegodtgørelse, skal denne ferie afholdes først. Den samlede ferie kan højst udgøre 5 uger. § 13, stk. 12, finder tilsvarende anvendelse for personer, der er omfattet af 1. pkt. "

De har netop skrevet om i det, så dem i ressourceforløb, fortsat har de 5 uger
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension