K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-03-2013, 21:25   #1
nemesis
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 146
Styrke: 12
nemesis er ny på vejen
Cool Tvangsflytning og Dejskrabere

Da det er enhver bekendt, at de rige fattes penge, har Næstved Kommune nu, i besparelsernes hellig navn, fået den geniale idé at tvangsflytte handicappede (med)borgere, så de er koncentrerede det samme sted. Så er de jo samtidigt lettere at holde styr på.

http://www.sn.dk/Naestved/Unge-handi...artikel/259178

For at formilde eventuelt kritiske røster har vores kære Borgmester til gengæld allerede givet forhåndstilsagn på 5,5 millioner kr. til NUNATAKKEN. Hvis der skulle være en enkelt eller to, der ikke aner hvad Nunatakken er, kan jeg oplyse, at det mest af alt minder om en mellemting mellem en hajfinne og en dejskraber i rustfrit stål. Der har været meget ringe opbakning fra lokalbefolkningen til Nunatakken, hvilket jeg personligt synes er lidt synd for vores alt opofrende Borgmester.

Jeg føler mig enormt privilegeret og heldig over at have en så klog mand som Carsten Rasmussen som Borgmester i Næstved. Personligt tror jeg aldrig, at jeg vil opnå den åndelige indsigt, der er nødvendig for at forstå ovenstående prioriteringer.

http://www.sn.dk/Naestved/Skuffende-...artikel/259049
nemesis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2013, 01:38   #2
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Ja det næste blir at alle de uarbejdsdygtige og handicappede blir flyttet til Møns klint i et hus på kanten og når det så skvatter ned har kommunen sparet en masse penge....

Dem og deres spare iver...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2013, 12:39   #3
nemesis
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 146
Styrke: 12
nemesis er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Ja det næste blir at alle de uarbejdsdygtige og handicappede blir flyttet til Møns klint i et hus på kanten og når det så skvatter ned har kommunen sparet en masse penge....
Jamen til gengæld får de jo en fin udsigt...så længe det varer. Der er intet der er så galt, at det ikke er godt for noget.

Det vil i alle tilfælde give vores kære Borgmester mulighed for at lave en 'Brixtofte'. Han har tidligere ævlet om at poste millioner i Næstved Stadion. Jeg har ingen anelse om, hvor det ligger henne (Det tror jeg heller ikke, at der er så mange andre, der har), men det er jo irrelevant, hvis han kan få et par monumenter, som han en dag kan vise sine børnebørn og sige "Det skabte jeg"

Det ville jo være en lidt flad fornemmelse, hvis han ingen monumenter efterlader sig, fordi han har klattet pengene væk på handicappede, syge, arbejdsløse, vandmiljøplaner og hvad ved jeg. Sådan er det jo.
nemesis er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tvangsflytning under arbejdsprøvning ? Dorah Spørgsmål ang fleksjob 83 13-02-2010 21:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension