K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-10-2008, 09:23   #41
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.759
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hej igen Kalle.

Nu ser det ud til, at der kommer gang i din sag. Det er jo dejligt. Men du kan også se hvor stor indflydelse du selv har haft på udviklingen.

Når nu og din forlovede ankommer til din sagsbehandler har i 2 muligheder, efter min mening.

Første mulighed, den letteste, er at forlange en forklaring og begynde at anklage for den dårlige sagsbehandling. I kan muligvis komme op at skændes. Når så mødet er overstået kan i gå fra mødet med en " der fik vi s.. sat dem på plads" følelse.
Den følelse varer desværre kun ganske kort tid og vil ikke virke godt på den videre sagsbehandling.

Anden mulighed er at i tager til mødet med en konstruktiv indstilling til det videre forløb. Jeg kan garanterer dig at Randers kommune er sig bevidst om at du, med diagnosen Asperger, er en klient som fremover har behov for lidt hjælp. Den hjælp er jeg sikker på du vil modtage fremover.

Har du/I talt om det er pension som DU ønsker? Hvis ja, så må det være sådan. Men findes der andre muligheder? Revalidering til en eller anden uddannelse som du har evner for? Prøv at tage emnet om med sagsbehandleren, fordi der måske findes nogle muligheder som vi ikke kender til endnu.

Et er næsten sikkert, du vil i nærmeste tid ikke blive overladt til dig selv med kontanthjælp eller trusler om dit eller dat. Det ville overraske mig meget.

Nu vil jeg ønske dig held og lykke med mødet. Vær klog, ikke at komme op at skændes med nogen. Bliv ved med at være som du er her på k10. Klog og hjælpsom.
Mange hilsner Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 14-10-2008, 16:28   #42
Kalle271285
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-08 2008
Lokation: Randers
Alder: 38
Indlæg: 33
Styrke: 16
Kalle271285 er ny på vejen
det bliver en blanding af de to ting,,, men lad os nu se hvordan jeg har det på torsdag, det er der jo ikke noget der ander noget om

Jeg vil ikke gøre hende sur... vil bare godt vide hva hun har gang i,, og hva der skal ske med mig,,, jeg har da noget så lang med læger og så vider at jeg ikke bare lige sådan kommer ud og arbejde igen,,, så det er nok en pension der skal på tale nu..
__________________
Mvh Kalle
Kalle271285 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Smerteklinik OUH nogen der kan fortælle lidt ? pjuske Alt det andet 4 08-07-2009 09:26
sidste møde vedr paragraf 100 ville lige fortælle at- pjuske Alt det andet 6 30-01-2009 17:50
Fik lige lyst til at fortælle bmdc Dit og Dat 5 13-06-2008 13:02
Må altså bare lige fortælle buster Dit og Dat 13 02-06-2008 15:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension