K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-05-2010, 23:26   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg synes faktisk - lidt omvendt måske, at Mette Frederiksen sender et enormt stærkt signal om, at folkeskolerne er lige til at lukke op og skide i efterhånden.
Når selv en socialdemokrat får sine børn i privatskole, SÅ er verden sgu af lave.
Og det giver da MIG håb om, at socialdemokraterne måske vil gøre folkeskolen så god, at børn forsvarligt kan sendes derhen....

Jeg har også fravalgt folkeskolen og fået mine børn i privatskole - jeg tør simpelthen ikke andet!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2010, 01:43   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
hvis alle i folketinget ikke passer meget på.
kan Danmark ende som Grækenland
husk i 2001 har Danmark en gæld på 600-700 mia

bare se US børs i dag 10 procent ned på 30 sek
det kunne faktisk betale hele gælden i Grækenland
ergo har nogen i aften tjent mere hvad Grækenland skal betale de næste mange år.
godt jeg gik ud for 3 dage siden

Ja verden er godt nok blevet meget lille
Nu har det godt nok ikke meget med folkeskolen kontra privatskoler at gøre....

Men de der skræmmebilleder som regeringen er begyndt at bruge...dem giver jeg helt ærligt ikke meget for...

Den eneste grund til at regeringen bruger dem....det er for at gøre alle de besparelser som kommer....mere spiselige for os alm mennesker...

Holde os i frygt for hvad der "måske" kunne ske...

Havde det stået så slemt til...så skal du se at de nok ikke havde givet en hel r*vfuld skattelettelser ud i denne tid...

Sjovt nok....i denne sparetid....så hører vi ikke meget om at feks krigen i Afghanistan koster en milliard mere end den burde....

Lige lidt over hvad det kostede at få de private hospitaler op at køre ordentligt....via overbetalinger...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2010, 05:56   #23
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
Ja det godtnok sørgeligt, men nøj hvor jeg forstår godt hun har valgt en privatskole. Vores folkeskole er også til at lukke op og sk*de i.

Så kommer der sørme et brev i aftes, med endnu flere service forringelser, 1 fælles leder for 3 institutioner, og den valgte leder kan ikke engang styre den ene institution han har nu. hvordan pokker skal han så styre 3.

Jeg kan skisme godt følge hende, og selvom hun er soc så kan jeg virkelig godt forstå hendes valg.

Jeg starter idag med at lede efter friskole til mine, for det andet duer bare ikke. Men hold da helt op vi trænger til en ny regering.
tije er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2010, 07:48   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, ny regering! Lige nu synes jeg bare der er eeeenormt lang tid til November 2011....og tænk på hvor meget de kan nå at ødelægge på den tid!!

Stakkels dem der skal overtage vanvidet og rede trådene ud, det kan jo tage evigheder før end vi får nogen forbedringer at se.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2010, 08:42   #25
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Selvfølgelig skal vi "blame it on" VKO

De har sg siddet og forvaltet den største højkonjuktur de sidste 10 år....

Gå hjem med den der....uhhh vi havde en soc regering i 90erne....
nej ikken oget med at gå hjem sandheden gør ondt at høre kan man se.social sagde det samme som VK vi skla kigge på folkeskolerne de gjorde ikke en skid.skylden med folkeskolerne går begge vejen kan man ikke se det så er det hvis på tide at fidne tidsskrifterne frem og huske hvad de forskellige partier har sagt før og hvad de har lovet at gøre som de ikke har hjort grækenland tja vi er heldige hvis man kan kalde det vi giver ikke stykke i for at den støtte pakke de får.men prøv at spørge grækerene hvad de siger det er slet ikke som vi troer det

Citat:
Dem der har skylden nu og dem der har det frem til en evt ny regering....det er VKO....sådan er det.
ja ligept er dem der holde skylden men hele prob i det hele er jo det her går årtier tilbage det skal vi huske.tja bedre skla jeg ikke kunne sige kun hvis et parti kan holde sine valgt løfter syntes og det er min mening det er få løfte de over hoved overholder gælder alle men min mening de lover alle guld og frønne skove men desvære er det ikke altid så lyserødt.men man burte lave en lov som i USA kun 2 gange genva,g så ny regering/statsminister til kunne være det kunne hjælpe man kan da prøve det
Citat:
bare se US børs i dag 10 procent ned på 30 sek
ja og det tyder på en meneskelig fegl har de lige sagt

men sjovt hvis man tænker/læse så er det noget der går 2 år tibage at hun satte hende datter in i privat skole.og det hele er jo en start på en sikkert meget beskidt valgt kamp hvor alle knep gælder for at svine det andet parti til desvære de er sgu som en flok børnehave børn det er sørgeligt at se på at voksen menesker kan te sig sådan

stemmer social altid gjort og altid vil men begge har desvære fejl

Sidst redigeret af superkok; 07-05-2010 kl. 08:45.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2010, 12:04   #26
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Spørgsmålet er vel bare hvor meget Mette Frederiksen ville kæmpe for folkeskolen, når hun ikke selv har et barn i folkeskolen. Og med den udmelding om sociale virksomheder, sikkert uden ret til overenskomstmæssig løn, ferie, osv. Er jeg ikke sikker på hun "kæmper" de svages kamp mere. Hvem husker ikke karen jespersen?
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2010, 18:28   #27
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Nu sad jeg så så det der var med hende her til morgen, og det er uhyggeligt som folk ikke høre efter hvad det er hun forklare.!

1) Hun siger hendes datter har brug for den støtte der kan gives i en skole med små klasser, det vil sige at der er et specielt behov i forhold til datteren.

2) Hun siger også at hendes børn skal gå i folkeskolen, når behovet ikke er der mere.

Med andre ord hendes datter har et behov som den danske folkeskole ikke kan håndtere, derfor er hun nød til for datterens skyld at flytte hende.
Så når VKO kalder hende for en hykler så er det simpelthen for langt ude, det er dem som er skyld i at den alm. folkeskole ikke kan rumme hendes datter.

Men længe leve sladderpressen.

Mvh.
Jsn (som ikke er S´er)
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2010, 19:17   #28
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
dem som er skyld i at den alm. folkeskole ikke kan rumme hendes datter.
ja og det er social der er skyld i min kæreste er ordblind de kunne ikke tilside sætte hende behov i folkeskolerner hvorfor glemmer folk at det er noget der går årtier tilbage.og hende sag det er ngoet hun gjorde for 2 år siden og hvad rager det os ikke andet en vi nu ved valgt kampen er startet forde vi kan se de begynder at svide hinanden til osv flok børn hele banden
stemmer social altid gjort og altid vil men begge har desvære fejl
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2010, 19:27   #29
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsn Se meddelelser
Nu sad jeg så så det der var med hende her til morgen, og det er uhyggeligt som folk ikke høre efter hvad det er hun forklare.!

1) Hun siger hendes datter har brug for den støtte der kan gives i en skole med små klasser, det vil sige at der er et specielt behov i forhold til datteren.

2) Hun siger også at hendes børn skal gå i folkeskolen, når behovet ikke er der mere.

Med andre ord hendes datter har et behov som den danske folkeskole ikke kan håndtere, derfor er hun nød til for datterens skyld at flytte hende.
Så når VKO kalder hende for en hykler så er det simpelthen for langt ude, det er dem som er skyld i at den alm. folkeskole ikke kan rumme hendes datter.

Men længe leve sladderpressen.

Mvh.
Jsn (som ikke er S´er)
der hvor filmen knækker

hvad så med de andre børn og ingen muligheder for bedre undervisning(penge)
mit barn kommer først(Mette).
det gælder vil også dem som ikke har råd.

det er jo hele rumlen i sagen og det kan jeg selv ikke se er soc politik.
vi har frit valg i danmark, men kun i det omfang man har råd
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2010, 19:55   #30
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
mit barn kommer først(Mette).
det gælder vil også dem som ikke har råd.
jeg er helt enig i hvad hun siger mine børn kommer også først .ja desvære har vi ikke alle råd til privat skoler
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Madam Uden for rækkevidde igen igen Webmaster Politik og Samfund 9 04-02-2013 13:49
Igen igen.. Nyt spørgsmål vedr. Pensionskasse. Cerise Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 06-05-2011 10:36
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
jo jo , ingen der kender nogen , der kender.. o.s.v. helle4 Politik og Samfund 7 06-12-2008 16:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension