K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-07-2012, 15:38   #21
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LINGLING Se meddelelser

Da jeg ikke er i behandling længere og det ikke er kommunen men nu min a-kasse der skal have papirerne ved jeg ikke lige om jeg bare sådan kan troppe op.
Det er da fløjtende ligegyldigt hvem og hvad der i sidste ende skal have papairet stukket i hånden, og har ikke nogen indflydelse på, hvorvidt du kan troppe op eller ej.

Hvis manden ikke reagerer på breve og telefoniske henvendelser må man jo gøre sin borgerpligt og troppe op, for at sikre sig, at han ikke ligger død hen over skrivebordet.

Man kan også ringe til politiet og sende dem hen og undersøge sagen....

Siger du at det er en speciallæge?, og ikke en almen praktiserende, med konsultationstid, sekretær osv, KAN du jo næsten kun troppe op som tingene er nu...

Anmeldelse til Lægeforeningen for pligtforsømmelse får jo ikke papiret på banen, men bør gøres af principielle grunde...
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2012, 16:25   #22
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Det er da fløjtende ligegyldigt hvem og hvad der i sidste ende skal have papairet stukket i hånden, og har ikke nogen indflydelse på, hvorvidt du kan troppe op eller ej.

Hvis manden ikke reagerer på breve og telefoniske henvendelser må man jo gøre sin borgerpligt og troppe op, for at sikre sig, at han ikke ligger død hen over skrivebordet.

Man kan også ringe til politiet og sende dem hen og undersøge sagen....

Siger du at det er en speciallæge?, og ikke en almen praktiserende, med konsultationstid, sekretær osv, KAN du jo næsten kun troppe op som tingene er nu...

Anmeldelse til Lægeforeningen for pligtforsømmelse får jo ikke papiret på banen, men bør gøres af principielle grunde...
Har skam konstateret at der både er puls og normal vejrtrækning når jeg har set ham Undskyldningen for ikke at have udfyldt papirene har været private problemer Det her har stået på i SYV måneder hvor jeg er blevet lovet ting der ikke kommer. Han er ellers meget kompentent så ved ikke hvad det er for private problemer der måske nu gør at han ikke kan skrive fem linier til en attest. Jeg er modstander af at troppe op da jeg synes det trods alt overskrider nogle gængse grænser. Det er bare meget meget mærkeligt! Måske det er et vink med en vognstang til mig men kan ikke helt greje det da det forgik både da jeg skulle søge revalidering og nu hvor jeg har raskmeldt mig ?? Ang. lægeforeningen så skal jeg lige nu bare redde min akutte situation selvom der ikke er andre der bør opleve det her, så det er i mine overvejelser.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2013, 12:43   #23
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Nu svarer vedkommende mig F... heller ikke når jeg anmoder om aktindsigt i mit behandlingsforløb. Har lyst til at skrive navnet på vedkommende over alt på nettet!!!!!!!!

Men skal nok lade være
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2013, 15:44   #24
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af LINGLING Se meddelelser
Nu svarer vedkommende mig F... heller ikke når jeg anmoder om aktindsigt i mit behandlingsforløb. Har lyst til at skrive navnet på vedkommende over alt på nettet!!!!!!!!

Men skal nok lade være
Så er det vel bare en klage til patientombudet så den gnom kan blive sat fra bestillingen...
Citat:
Undskyldningen for ikke at have udfyldt papirene har været private problemer Det her har stået på i SYV måneder hvor jeg er blevet lovet ting der ikke kommer. Han er ellers meget kompetent så ved ikke hvad det er for private problemer der måske nu gør at han ikke kan skrive fem linier til en attest.
Og hvad angår vedkommendes private problemer, så kan de jo sendes til tælling og op et vist sted, de er næppe relevante for din situation, og begynder de at blive det (som nu) så find en anden SNAREST

Jeg ved iøvrigt ikke hvad du mener når du siger personen er kompetent.. til hvad ?
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2013, 18:41   #25
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Så er det vel bare en klage til patientombudet så den gnom kan blive sat fra bestillingen...

Og hvad angår vedkommendes private problemer, så kan de jo sendes til tælling og op et vist sted, de er næppe relevante for din situation, og begynder de at blive det (som nu) så find en anden SNAREST

Jeg ved iøvrigt ikke hvad du mener når du siger personen er kompetent.. til hvad ?
Er skam stoppet med at gå der, men derfor tænker jeg at jeg kan få aktindsigt alligevel.

Snydt igen. Det er en eller anden " hotshot" læge. Så " kompentent", at vedkommende måske slet ikke behøver, at være underlagt Sundhedsloven mv. og ens patientrettigheder ryger sig en tur, når man opstarter/afslutter en behandling.
LINGLING er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2013, 18:53   #26
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af LINGLING Se meddelelser
Snydt igen. Det er en eller anden " hotshot" læge. Så " kompentent", at vedkommende måske slet ikke behøver, at være underlagt Sundhedsloven mv. og ens patientrettigheder ryger sig en tur, når man opstarter/afslutter en behandling.
Prøv at læse hvad jeg skriver her i #3, meget apropros ...
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2014, 18:54   #27
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Efter aftale med min ven, der ikke længere bruger forummet. Den omtalte læge som bl.a. er anonymiseret i " han form" er speciallæge i psykiatri Susanne Vind. Vi er nogen der vælger at stå sammen omkring hendes noget avancerede metoder.

Glemte også lige at nævne at Susanne Vind mener, at patienterne " stalker hende" i de her situationer og derfor råber og skriger af en. Udover at hun har en tendens til at stoppe hendes behandlinger uden varsel og efterlade patienter uden medicin eller forklaring, hvis der ikke bliver gjort som hun siger, så er det nok ikke det bedste bud på en behandler hvis man har en " sag " i systemet Public service, som nogen måske kan bruge herinde og undgå det mareridt nogle har været igennem.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Manglende partshøring Nucca Spørgsmål ang fleksjob 4 26-03-2012 12:42
manglende grundlag meriadol Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 18-02-2012 14:29
manglende arbejdsprøvning Garfield Spørgsmål ang fleksjob 8 14-01-2011 18:11
Manglende opfølgning. CHNEVIDE Alt det andet 36 10-12-2009 03:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension