K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2007, 22:50   #21
Rikke H
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 96
Styrke: 18
Rikke H er ny på vejen
RE: Ny her, spg om partshørring.

Citat:
lionesse skrev:
Hej Rikke) jeg synes din afslag lyder bekend for mig.....sorry igen.

Det står faktisk også i mine /5 forsk. speciellægers udtalelse, i alt/ 4 afslag i alt, at jeg "næppe kan vende tilbage på arbejdsmarkedet" skrevet af arbejdsprøvningens speciellæge også...ØV
Jeg fik både afslag fra kommunen,klagede,afslag igen,ankede hos det Sociale Nævn,afslag igen,klagede OG endnu en afslag.Here I am now!
Jeg få nu hjælp fra en advokat fra min fagforening til sagen.Hun skrevede i min klager,at deres afslag DIREKTE MODSIGER det speciellægernes status,men det hjælp heller ikke inu.
Nu skal jeg samler ENDU flere lægeerklæringer...efter 10 års konstant behandlinger,som ikke hjalp!!!

Har Du sendt din underskrift til:http://www.123hjemmeside.dk/guffii/4887905 ?
Det har jeg lige gjørt.Her vil samles underskrifter til at få det lov ændret.:@
Pøj-pøj med det HELE & kram
A
Det du skriver lyder helt vildt.....

Jeg må indrømme at med det afslag, får det mig til at tænke at man kal være døende for at få tilkendt FP.
Rikke H er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2007, 00:07   #22
lionesse
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2007
Indlæg: 38
Styrke: 18
lionesse er ny på vejen
RE: man skal være død...JA

Jeg har lige læst her på en indslag at nogen fra Folketinget...kan ikke huske navnet har skrivede at "..allle har noget arbejdsevner tilbage,kun de døde kan ingenting..."
Det er direkte fasistisk tankegang...ergo de ønsker os død end at give os førtidspension...
Det blev en værre kamp,end jeg troede, efter jeg har læst etpar indslag her og på "bistandsbums"
ØV...jeg kender par stykke som fik erkendt førtidspension EFTER 12 år...og så var de også total ukørt psykisk!
Jeg er sygmeldt psykisk nu...så det se lidt sort ud for mig..anyway jeg har sendt min underskrift til GUFFI,vi er omkring 400 nu...håber sammen kan vi når længere.
PS: det er IKKE MIG,som er lyseslukkeren her( vores velfærdssystem::@
Kæmpe kram & medfølelse søs
Angela
lionesse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2007, 13:41   #23
guffii
Banned
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2006
Lokation: Odense NØ
Indlæg: 34
Styrke: 0
guffii er ny på vejen
RE: Forkert tolket....

Hej Angela....
Jeg tror at du mener den tale som er holdt af os "Trekløveret", da vi var til Deputitationen.
I den siger vi, at Formanden for Foreningen til Borgernes Retssikkerhed John Bull, udtaler:
”Min påstand er, at hvis en borger ikke har resterhvervsevne, så må denne borger være død. Alle levende borgere har en resterhvervsevne, om det så kun drejer sig om at sidde på en stol og lave trafiktællinger, eller slikke frimærker o.s.v. Mon ikke det altid vil være muligt at finde noget beskæftigelsesterapi for at ”bevise”, at der er en resterhvervsevne?”

Det er jo korrekt hvad han siger. Han er jo på vores side, med den udtalelse.....
Det er ikke fasistsik, tværtimod. Den er en tilkendelse af, at John Bull rent faktsik rammer sømmet på hovedet.

Håber det er det du mener....

Mange gode hilsner
guffii/Pia
guffii er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2007, 18:30   #24
lionesse
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2007
Indlæg: 38
Styrke: 18
lionesse er ny på vejen
RE: tak Pia:o)

Hej igen!
Jeg har ment også at han har ramt plet, meningen er, at Hjorten vil heller se os død, end give os førtidspension.Derfor han udsættes os til alle det psykisk tortur: kamp mod kommunen. Sociale Nævn,lægekonsulenter...alle det meningsløse afslager!
Det var jeg er ment med fasistisk menneskesyn. Stress KAN DRÆBER! (læs Psykiatryfonden.dk!) jeg mærke det på min krop.
"Stress fører ofte til både psykiske sygdomme, især depression, angst og misbrug, og til legemlige sygdomme, herunder åreforkalkning og blodpropper, forhøjet blodtryk, migræne, psoriasis m.v.
Moderat og forbigående stress kan styrke immunforsvaret, men længerevarende stress svækker det og fører til et fald i antallet af infektionsbekæmpende blodceller og antistoffer"
Det er jo UMENNESKELIGT hvad alle de langtidssyge skal går igennem i m,eget langt tid.
Jeg håber virkeligt at vi kan gøre noget!
PS: jeg har lige fået voldsomt mavesår...kan takke kommunens mirakelkure!:@
Kærligste hilsner
Angela
lionesse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2007, 21:14   #25
Rikke H
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 96
Styrke: 18
Rikke H er ny på vejen
RE: Ny her, spg om partshørring.

Jeg har her på 14dagen efter afgørelsen stadig ikke modtaget det skriftlige afslag - jeg har ringet og rykket for det - det var ikke skrevet endnu! Jeg rykker igen i morgen.
Rikke H er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2007, 21:23   #26
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Ny her, spg om partshørring.

Det var da en modbydelig lang ventetid .. tror jeg ville blive letter sindsyg, hvor lang tid kan det tage at skrive et sådan brev
  Besvar med citat
Gammel 06-03-2007, 21:58   #27
Rikke H
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 96
Styrke: 18
Rikke H er ny på vejen
RE: Ny her, spg om partshørring.

Ja man mangler ikke op og ned ture.

Jeg fik skriftligt at vide at jeg ville få afgørelsen i løbet af en uge.
Rikke H er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2007, 22:31   #28
lionesse
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2007
Indlæg: 38
Styrke: 18
lionesse er ny på vejen
RE: kollaps

Hej igen) venter og venter....der startede min mavekramper...
god helbred...jo tak med alt det stress?

Jeg lige kollapsede i dag p.g.a. mavesår og infektioner.
Mange tak for det Hjorten,kommunen og systemet(:@

Pas godt på Jer selv, hvis I kan!
Kram
Angela
lionesse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2007, 23:11   #29
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Ny her, spg om partshørring.

God bedring til dig lionesse

Hvis ikke det var fordi man var sådan et godt menneske :|:|

så ville man da håbe på at hjorten fik et mavesår
  Besvar med citat
Gammel 07-03-2007, 13:08   #30
lionesse
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2007
Indlæg: 38
Styrke: 18
lionesse er ny på vejen
RE: Søde Hejdien:o)Takker

Tak Søde) kan jeg bare ikke, da det HELE kører i min hoved hele tiden oven i ALT (prøv læs filen om mit breve til Hjorten),da jeg ikke har andre mulighed end førtidspension, jeg var jo helt knust i forvejen...kan ikke klar mere pres.
Ja, helt enig, Hjorten skulle selv prøve ALT DET, som vi her, så vil jeg gerne se hvordan vil han reagere på hans egen "LOV" ???

Kæmpe kram til Jer ALLE):@ vi må figth back :@
A
lionesse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp, hurtig til partshørring AnnetteH Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 29-01-2008 18:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension