K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-04-2010, 18:51   #11
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Jeg synes da, man skal snakke med lægen, om man kan få lov at gøre det. Hvis der står i brugsanvisningen, at man ikke må tage mere end, det man har fået at vide, så skal man vel heller ikke gøre det. Tag en snak med lægen!
Iøvrigt må en sagsbehandler aldrig nogensinde sige til en borger, at du/I må tage mere i medicin bare for at kunne klare en arbejdsprøvning, husk det!
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2010, 19:00   #12
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
I forvejen på mit medicin sover jeg nogle gange til middag flere gange, og har svært ved at stå op. Så hvis jeg skulle øges for at komme på job (og det ville jeg skulle pt.), sku' der nok en bombe til for at vække mig, og ville nok falde i søvn midt i arbejdsprøvningen. Det ku' være meget spændende. Tror ikke, de ville få meget ud af mig uanset.
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Principafgørelse: kursus ikke rimeligt tilbud, derfor ikke forpligtet gunvor Den nyttige viden vi alle har 0 24-11-2012 22:27
Ret og rimeligt for unionsborgere brøkpensionist Politik og Samfund 13 02-12-2009 22:31
kan det være rimeligt madsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 11-11-2008 17:10
Mere end 2 års sagsbehandlingstid er det rimeligt? akp Er det overhovdet til at få fleksjob? 3 11-12-2007 16:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension