K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2008, 10:35   #11
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
For 7 søren da!!!

Gik lige på Fyens Stiftstidende netdebat, og fik morgenkaffen i den gale hals!!!

Se nedenstående skrivelse og forstå hvorfor.........

-----


Til borgmester Jan Boye
Kopi til Odense Byråd
Kopi til Line Barfod & Anne Baastrup
Kopi til Karen Jespersen
Kopi til Socialudvalget
samt kopi til medier




Blommenslyst, den 18. januar 2008





Hermed skal jeg venligst anmode borgmesteren om at undersøge, hvorvidt det er korrekt at rådmand Erik Simonsen har skrevet om min sag til en borger i Odense Kommune jf. debatsiden http://www.fyens.dk/modules/debat/to...topicid=264566 # 82 ?

Jeg skal i den forbindelse udbede mig en kopi af den mail - samt såfremt min sag er diskuteret af andre uvedkommende, ligeledes kopi af denne korrespondance!

Du bedes som borgmester for Odense Kommune desuden forholde dig til, at din rådmand åbenbart vælger at diskuterer min sag med de borgere der kontakter ham!

Samtidig skal jeg venligst anmode om en redegørelse af selve indholdet,

"Jeg sendte een kort mail,men også vredt mail til Erik simonsen og har fået et kort svar ,hvor han fremhæver at kommunen ifølge ombudsmanden ikke har lavet formelle fejl, men måtte der frmkomme nye oplysninger i din sag,vil de naturligvis blive medtaget i en ny behandling."

Som ikke harmonerer med den skrivelse jeg har fra Datatilsynet, her står der;

"Jeg har ikke indledt en undersøgelse af Odense Kommunes sagsbehandling. Jeg har således ikke taget stilling til om der kunne være forhold at kritisere. Begrundelsen for at jeg ikke indledte en undersøgelse af disse forhold, var blandt andet at Odense Kommune havde beklaget en rækket forhold i forbindelse med behandlingen af Deres sager."

Såfremt du som borgmester fortsat ikke mener det er indenfor dit ansvarsområde at jeg klager over en rådmand, imødeser jeg dokumentation for dette, samt anvisning af rette klageinstans.


I håb om et hurtigt svar


Lena Bæk Michelsen
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2008, 11:09   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hold da op hvor i hygger i det fynske hva

Bo Andersen en borgmester vil have ophævet tavshedspligten sådan han kan udtale sig om borge ...

Erik Simonsen han gør det bare , og at gøre det med en lille løgn det tager han ikke så tungt he he


I har et seriøst problem der... kan man ikke politianmelde sådan en idiot ??
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Så er der igen nyt fra Odense Hejdien Det er da strengt ! 10 19-04-2010 16:28
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
Odense igen.. gh72 Politik og Samfund 16 18-06-2008 10:47
Odense igen, igen... de kan ikke læse zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 2 20-03-2008 18:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension