K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2014, 18:13   #1
næsebjørn
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2010
Indlæg: 258
Styrke: 14
næsebjørn er ny på vejen
Udregning af førtidspension efter ny kæreste

Jeg er så heldig at have mødt mig en ny og dejlig kæreste. Jeg har været single siden jeg fik min førtidspension men nu melder spørgsmålet sig jo og gensidig forsørgerpligt. Selvom forholdet endnu er nyt så er det jo en del af fremtiden og noget der skal tages stilling til.

Så vidt jeg kan forstå kan ens partners indkomst max medregnes for ca 230.000kr? Vil det sige at der er et minimusbeløb for hvad man kan få udbetalt på en alm førtidspension efter 2003. Er det ligemeget om end partners indtægt er 230.000 kr eller 1.000.000kr?

Når jeg sidder og kigger udregning på min udbetalings seddel ligner det det men når jeg prøver at regne ud på borger.dk får jeg et helt andet resultat (ca8500 udbetalt vs 5000kr udbetalt). En ting er at bede ham stå for en evt hel husleje i fremtiden men at han ligefrem skal betale mine regninger også synes jeg ikke jeg kan tilbyde en at gå ind til.

Trist at de regler skal have betydning for om man føler sig værdig til at fortsætte et forhold som mere end tilfældige bollevenner max 3 gange om ugen
næsebjørn er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension