K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2010, 01:24   #11
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gungajin Se meddelelser
nødvendig? jeg beder bare om at nogen der har lidt mere kendskab til forumet hjælper mig med at finde noget der er relevant. Faktisk har jeg således allerede fået et brugbart link i det første svar, tak.
Du gør et stort arbejde, ingen tvivl om det.

Men den var nu slet ikke møntet på dig, hvis du lægger mærke til det er det helenekr's indlæg jeg kommenterer.

Men jeg er en af dem der ikke har overskud til at finde frem til dine andre tråde, for at finde forklaringen på de ting du skriver om i denne tråd.

Jeg har selv haft meget stor glæde af K10, og de mennesker jeg er kommet i kontakt med herinde fra, og når der er brugere der har spørgsmål som jeg kan svare på hjælper jeg dem på vej i det omfang jeg formår, og eftersom der er grænser for hvor længe jeg kan holde ud at sidde ved pc'en mener jeg, at dét er vigtigere end at lede efter andre tråde for at finde en forklaring på det jeg læser.

Derfor skrev jeg som jeg skrev.

Nøjagtigt som zuza skrev højere oppe i tråden.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 03:25   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaa-jaaa, bare gi' mig skylden

Nej, spøg tilside, jeg vidste godt den var til mig!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 07:58   #13
Gungajin
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-01 2010
Indlæg: 21
Styrke: 15
Gungajin er ny på vejen
Ja, det har du vist nok ret i. Selv føler jeg mig hverken svag eller knækket, selv om jeg er deprimeret grunden sygdom, smerter og sagsforløb. Men jeg kan godt forstå at folk der måske i forvejen ikke er særligt ressourcestærke bliver det. Hvad kommunerne så kan finde på at udsætte disse mennesker for er simpelt hen væmmeligt. Det skal meget tydeligere frem i offentligheden, og jeg vil gøre hvad jeg kan for at hjælpe med dette.

Det er helt i orden, Trold. Forresten kan jeg selv heller ikke sidde længere end en halv time. Jeg har derfor indrettet mig sådan at jeg kan bruge computeren liggende på sofaen, det var den bedst ide jeg har haft i de sidste 5 år...

Sidst redigeret af Stezu; 17-01-2010 kl. 23:38. Årsag: 2 indlæg slået sammen - skriv venligst til flere brugere i samme indlæg
Gungajin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 12:46   #14
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gungajin Se meddelelser
Jeg har derfor indrettet mig sådan at jeg kan bruge computeren liggende på sofaen, det var den bedst ide jeg har haft i de sidste 5 år...
Jeg orker så ikke lige at flytte den stationære med skærm og hele svineriet med hen på sofaen/sengen.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 12:51   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Åååh, la' da vær', Trold

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 13:27   #16
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Måske burde jeg overveje noget med en stooor fladskærm på væggen og så et trådløst tastatur, hmmmm

Nåh, men der skal vel også være andet i livet end internet.

Så jeg satser på en ny stationær, og så må jeg indrette mig efter det.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension