K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2011, 20:44   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Kajs rutchetur: gr Vibeke Mannickes udtalelse!

"Kaj M er på kontanthjælp for han har fået afslag på ftp.
Lægekonsulent Vibeke Manniche vurderer at der ikke er noget der forhindrer arbejdsprøvning eller praktik"

http://www.e-pages.dk/foa/244/ -side 8 til side 11

Hvor er jeg dog uendelig træt af at høre om lige præcis denne "læge"konsulent!

Hvor har hun dog ødelagt livet for en masse syge mennesker -hun burde mere end skamme sig!
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2011, 22:14   #2
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Det er s#u da ligegodt utroligt

Hvordan kan hun komme afsted med at sige han bare skal arbejde, hun læser da alle speciallægeerklæringerne som fanden læser bibelen , det er da helt urealistisk han skulle kunne bestride et fuldtidsarbejde

Jamen Vibeke Manniche udfører da bare kommunens arbejde, ved at omgåes det der står i lægepapirerne gør hun sig da medskyldig i løgn .
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2011, 06:24   #3
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
Har ligge læst artiklen (jeg kan takke PostDanmark for at de ikke kan finde ud af at læse adresser, så naboens udgave af fagbladet havnede i min postkasse).

Det der virkelig fik mine hår til at stritte var flg. udtalelse af overmonstret:

Det er sagsbehandlerne, der har beføjelserne. Men det, vi oplever, er, at lægekonsulenterne er gidsler. Jeg vil gerne understrege, at vi som lægekonsulenter ikke ønsker den magt, vi bliver tillagt.

Undskyld mig lige, men hvem fand.. er de egentlige gidsler i denne situation. De "stakkels" lægekonsulenter, der helt klart udnytter deres magt (har oplevet det i min egen sag), eller de SYGE mennesker, der risikere at miste deres forsørgelsesgrundlag pga. et "helt ude i hampen"-lægeskøn, fra en lægekonsulent, der selektivt udvælger hvilke lægepapirer, der kan bruges og ikke bruges?

Flg. udtalelse fra Claus Malta Nielsen resulterede i, at mit hår ikke har brug for gelé, det næste stykke tid :

Hvad er dit indtryk af vægtningen af lægeudtalelser? Det er sagsbehandlerne, der bevilger. Og det er ikke en verden, jeg kan genkende, at afgørelser kun træffes på baggrund af lægeudtalelser.

Hvilken verden er det lige han færdes i?????? Igen kan jeg tale ud fra personlige erfaringer, ved at kommunens lægekonsulent fravalgte en speciallægeudtalelse med den direkte ordlyd : Et fuldtidsarbejde er ikke et realistisk scenarie. Det resulterede i at sagsbehandleren "parkerede" mig i det dybe, helt sorte hul.

Det er efterhånden til at brække sig over, at alle i kommunen fralægger sig et ansvar for korrekt sagsbehandling, samtidig med at de forventer at vi (de langtidssygemeldte) skal presse os til det yderste, for at bevise at vi besidder det ansvar, det medfølger at ha' en nedsat arbejdsevne.

Med det mener jeg:
-ansvar for at forbedre sit helbred, til det optimale.
-ansvar for at yde det man kan.
-ansvar for at følge tidsfrister ol. fra kommunens side.

Listen er måske længere, men det er mit indlæg ikke.
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2011, 11:32   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Formanden for komunalt ansatte læger(lægekonsulenter)Claus malta Nielsen udtaler,

AT LÆGEKONSULENTEN ALDRIG SIDDER MED VED BORDET; NÅR AFGØRELSERNE TRÆFFES?????

Det har jeg skriftlig bevis for, at de gør i Hillerød, og har praktidseret dette i mange år!!!!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2011, 12:35   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sniffeline Se meddelelser
(jeg kan takke PostDanmark for at de ikke kan finde ud af at læse adresser, så naboens udgave af fagbladet havnede i min postkasse).
Dette bør du gøre postdanmark opmærksom på, den slags fejl er hvert år skyld i, at mennesker mister deres forsørgelsesgrundlag.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2011, 14:25   #6
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
lægekonsulenten sidder da også med ved bordet i Odsherred har jeg hørt..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2011, 06:40   #7
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Dette bør du gøre postdanmark opmærksom på, den slags fejl er hvert år skyld i, at mennesker mister deres forsørgelsesgrundlag.
Det gør jeg hver gang, og det er blevet meget bedre mht. postomdelingen. Men det kan jo også være fordi, at jeg har klaget så mange gange over det, at jeg i PostDanmark går under navnet "brokrøven fra brakmarken".
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2011, 09:10   #8
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Lol sniffeline, må jeg tyvstjæle din underskrift: brokkerøven fra Brakmarken?

-dén er simpelthen suveræn og ganske passende for os herude fra bøhlandet
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2011, 11:16   #9
sniffeline
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2010
Lokation: Danmark
Indlæg: 145
Styrke: 15
sniffeline er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
Lol sniffeline, må jeg tyvstjæle din underskrift: brokkerøven fra Brakmarken?

-dén er simpelthen suveræn og ganske passende for os herude fra bøhlandet
Du skal være så velkommen.

I positive sammenhæng bruger jeg: urtedyrkeren i ødemarken.
sniffeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2011, 13:03   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sniffeline Se meddelelser
Det gør jeg hver gang, og det er blevet meget bedre mht. postomdelingen. Men det kan jo også være fordi, at jeg har klaget så mange gange over det, at jeg i PostDanmark går under navnet "brokrøven fra brakmarken".
Det er flot.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vibeke Manniche blir sablet ned af kritiker! buster Lægekonsulenternes Rolle 43 19-08-2015 16:00
Lægekonsulent Vibeke Manniche prøver igen! buster Lægekonsulenternes Rolle 20 24-07-2011 01:08
Vibeke Manniche - LÆGEKONSULENTEN... Benny Gerhard Alt det andet 3 13-04-2011 00:40
Hyrer Vibeke Mannickes(kommunallæge) firma som konsulent buster Politik og Samfund 4 27-11-2010 10:09
Foredrag med psykolog Vibeke Hansen i Horsens gittedl Dit og Dat 4 22-09-2007 19:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension