K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2013, 16:30   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Hbad menees der med det

Jeg har i dag fået mail fra min SB om at min pensions sag har været på møde nu og at min SB nu er ved at skrive indstilling til pension hvad mener hun mon med det ? hun sender papirene til mig i morgen og dem skal jeg så læse igennem med min støtte kontaktperson siger hun.
ved godt at jeg lige kunne ringe ned og høre min SB hvad at hun mener med det men tænkte at jeg da os lige kunne høre her.

vh Katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 16:38   #2
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
Jeg har i dag fået mail fra min SB om at min pensions sag har været på møde nu og at min SB nu er ved at skrive indstilling til pension hvad mener hun mon med det ? hun sender papirene til mig i morgen og dem skal jeg så læse igennem med min støtte kontaktperson siger hun.
ved godt at jeg lige kunne ringe ned og høre min SB hvad at hun mener med det men tænkte at jeg da os lige kunne høre her.

vh Katrine
Mit bedste bud er at din sag har været på teammøde. Dem der vurderer om der mangler mere i din sag, for at den kan blive godkendt i pensionsnævnet.

Teamet har så sagt de vurderer din sag er tilstrækkelig belyst til at du kan godkendes til førtidspension i pensionsnævnet.
Så nu indstiller din SB sagen til pension, hos pensionsnævnet. Og skal så spørge dig om du har yderligere at tilføje, eller ting du vil have rettet. Aka de papirer hun vil sende til dig.

Sidst redigeret af Thomas1981; 30-01-2013 kl. 16:41.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 16:39   #3
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Først tages der stilling til om de overhovedet vil tage stilling til spørgsmålet..dvs.at du nu er godkendt til at få din sag prøvet ved pensions teamet.
De sender en indstilling med sagens papirer,udtalelser,ressourceprofil etc. som du skal tjekke for fejl og mangler og siden underskrive.
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 17:16   #4
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
Krydser fingre, Katrine
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 17:34   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Thomas1981 Se meddelelser
Mit bedste bud er at din sag har været på teammøde. Dem der vurderer om der mangler mere i din sag, for at den kan blive godkendt i pensionsnævnet.

Teamet har så sagt de vurderer din sag er tilstrækkelig belyst til at du kan godkendes til førtidspension i pensionsnævnet.
Så nu indstiller din SB sagen til pension, hos pensionsnævnet. Og skal så spørge dig om du har yderligere at tilføje, eller ting du vil have rettet. Aka de papirer hun vil sende til dig.
Sådan forstår jeg den også.

Krydser fingrene.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 17:50   #6
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Ja, sådan forstår jeg den også
MEN troede egentlig at den nye reform kræver, at vi SKAL igennem det såkaldte rehabilitetsteam, inden sagen kan gå videre til pensionsteamet

Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
Jeg har i dag fået mail fra min SB om at min pensions sag har været på møde nu og at min SB nu er ved at skrive indstilling til pension hvad mener hun mon med det ? hun sender papirene til mig i morgen og dem skal jeg så læse igennem med min støtte kontaktperson siger hun.
ved godt at jeg lige kunne ringe ned og høre min SB hvad at hun mener med det men tænkte at jeg da os lige kunne høre her.

vh Katrine
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Sådan forstår jeg den også.

Krydser fingrene.
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 20:36   #7
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Mange tak for hjælpen så blev jeg jo lidt klogere på det og mange tak for de krydsede fingre de luner kan i tro

Mulle11
min sag blev så startet den 3 Nov 12 så hvis alt går vel kommer jeg ind under de gamle regler.

knus
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 21:11   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, du nåede det gudskelov inden spærretid, KatrineB - håber næste tilbage melding er selve førtidspensionen
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 21:37   #9
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
Mange tak for hjælpen så blev jeg jo lidt klogere på det og mange tak for de krydsede fingre de luner kan i tro

Mulle11
min sag blev så startet den 3 Nov 12 så hvis alt går vel kommer jeg ind under de gamle regler.

knus
Nej hvor godt, så er der i hvert fald alt mulig grund til at krydse fingre og tro på det, jeg skal nok holde et par krydset også
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2013, 08:43   #10
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Så kom mine papirer til partshøring og de ser faktisk ret lovende ud min lidelse er ikke en sygdom og kan ikke helbredes står der og det må jo siges at være korekt detsværre,min SB ser ikke mig på arbejdsmarkedet og siger os at alle mulighedder er forsøgt men uden held så nu skal jeg lige snakke med min bostøtte om det og så håber jeg ellers bare pyhh
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension