K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-05-2012, 01:42   #31
hej
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2011
Indlæg: 85
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
hej er ny på vejen
Ja tak skrive dagbog er en rigtig god ide. Jeg kunne se at sb havde skrevet at jeg var fokuseret på min sygdom. Øv.
Er det ikke derfor bla at man kontakter dette regi?
hej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2012, 01:59   #32
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
fik du ballade for at skrive dagbog.............har aldrig selv gjort det,men ved mange gør det og det skulle være godt..jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro on sb-er mere...før k 1o syntes jeg ikke rigtig jeg kunne tillade at mene noget dårligt..men nu
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2012, 22:16   #33
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Stribe:

Jeg kan godt virke strid og sætte forsvar op hvis jeg har det dårligt, sorry hvis man har opfattet det sådan!

Jeg har fået det bedre. Var jo sygemeldt i 3 uger, hvilket hjalp rigtig meget. Og så er jeg startet på distrekt psykiatrien. Lægen (Ole Skovlund, som er en herlig mand) rystede osse på hovedet af kommunen og deres sære og latterlige ideer. Og han skrev i konklutionen at han mente ikke at jeg kunne få det bedre (godt for min sag, men hårdt at sluge).

Nu er jeg startet på job igen og er så bange så bange. Både for at ryge så langt ned igen. Og har brugt en masse penge på massage, for at få de fleste smerter væk. Alt det kan blive ødelangt på ingen tid...
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2012, 22:25   #34
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Yep! Dagbog bliver der griflet!!

I kan tro at jeg skriver dagbog. Og startede inden jeg startede på job, for at se forskellen.

Men jeg kan ikke skrive alm. dagbog, så bliver det ét stort rod i mit hoved.
Så jeg har lavet en masse ark (i regneark), hvor det er indelt i en hel uge på hver side. Hver dag har en kasse for morgen, middag, aften og nat (hver får en karekter 1 = helt i bunden. 10 = Herligt at leve!).
Derefter, medicin (hvilke og hvor meget), smerter (hvor og hvor meget) og tanker (dødstanker el. selvskadende).

Disse dagbogsark kan jeg så osse bruge nu når jeg er startet i distrekt psykriatrien.
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2012, 10:49   #35
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af pige29 Se meddelelser
I kan tro at jeg skriver dagbog. Og startede inden jeg startede på job, for at se forskellen.

Men jeg kan ikke skrive alm. dagbog, så bliver det ét stort rod i mit hoved.
Så jeg har lavet en masse ark (i regneark), hvor det er indelt i en hel uge på hver side. Hver dag har en kasse for morgen, middag, aften og nat (hver får en karekter 1 = helt i bunden. 10 = Herligt at leve!).
Derefter, medicin (hvilke og hvor meget), smerter (hvor og hvor meget) og tanker (dødstanker el. selvskadende).

Disse dagbogsark kan jeg så osse bruge nu når jeg er startet i distrekt psykriatrien.
Hovedsagen er, at du får skrevet noget, som kan dokumentere hvad der sker med dig i de forskellige situationer.

Du skal sørge for, at få med i dagbogen hvad du har lavet, sådan at man kan se sammenhængen mellem hvad du laver og hvordan du reagerer, hvis der altså er en sammenhæng.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2012, 11:00   #36
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg opfatter dig absolut ikke som strid........synes det er flot du skriver alt det ned - bare det ikke tager overhånd - det lød godt nok teknisk dit skema...........smiler...
det må ikke være sjov at ha det sådan..håber virkelig du får d.hjælp du har brug for,at komme videre..



hilsen stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
et hul mellem kommunerne og udbetaling dk østerbro Skal kommuner ikke overholde loven? 15 10-08-2013 08:26
Til alle mellem 18 og 40 år karsten1983 Dit og Dat 6 20-12-2010 22:23
mellem fleks og pension sanne mor Spørgsmål ang fleksjob 3 13-10-2010 08:52
Føler mig som en lus mellem 2 negle Babyalarmen - Udmeldt Alt det andet 3 27-08-2009 11:34
Mellem flex og ftp arhar Spørgsmål ang fleksjob 2 05-06-2007 22:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension