K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-08-2009, 22:15   #1
DortheJ
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2009
Indlæg: 43
Styrke: 15
DortheJ er ny på vejen
Slagelse - efterlyser 22-06-2009

Hej

Jeg søger en der har været til møde på jobcentret i Slagelse 16-06-2009

Min advokat fik tilsendt agtindsigt i min sag hvor der var et brev dateret 22-06-2009 der omhandlede en person der bestemt ikke er mig. Vil meget gerne i kontakt med den person der burde have modtaget følgende brev fra jobcentret:

Vedr. partshøring af din sag om revalidering

I forbindelse med behandlingen af din sag, er der med udgangspunkt i din ressourceprofil foretaget en revurdering af din arbejdsevne.

Konkret vurderes der at være behov for en afklaring af dine psykiske ressourcer og barrierer, samt en psykologisk vurdering af hvorledes disse spiller ind på din arbejdsevne og om du evt. vil kunne have effekt af terapeutisk støtte og behandling.

Der henvises til vedlagte ressourceprofil til din orientering.

Det kan oplyses at der allerede er sendt en anmodning til psykolog Jens Zielinski den 16.06.2009, vedr. udfærdigelse af den ønskede undersøgelse, som aftalt ved vores samtale samme dag.

Der ar ligeledes anmodet om status fra din egen læge vedr. opdatering omkring din slidgigt og hans opbakning til den ønskede udredning.

Ovenstående oplysninger vil indgå i vurdering af din fortsatte ret til sygedagpenge.

Det er jobcentrets foreløbige vurdering, at du ikke længere er berettiget til udbetaling af revalideringsydelse, da du ikke deltager i en jobplan og der aktuelt ikke vurderes at være grundlag for at antage der kan tilrettelægges en ny indenfor en kortere periode.

Ydre mere vurderes der ikke at være grundlag for at genoptage din udbetaling af sygedagpenge, da du konkret ikke vurderes at opfylde betingelserne for forlængelse jfr. § 27 stk. i dagpengeloven.

Du vil således blive henvist tila t søge kontanthjælp til videre forsørgelse, indtil din sag er afklaret i henhold til vedlagte ressourceprofil.

Forinden der træffes endelig afgørelse i sagen, gøres du herved bekendt med de oplysninger, der foreligger i din sag, jf. forvaltningslovens §19 stk.1 om partshøring.

Du bedes derfor venligst og indenfor 5 hverdage udfylde vedlagte skema med dine eventuelle bemærkninger til sagen, hvorefter der vil blive truffet afgørelse i sagen.
Hører vi ikke fra dig inden ovennævnte frist, vil afgørelse af sagen blive truffet på det foreliggende grundlag.

Har du spørgsmål i forbindelse med ovennævnte eller til sagen i øvrigt, er du altid velkommen til at kontakte din sagsbehandler, mandag - fredag mellem kl. 9.00 - 10.00

Venlig hilsen

Brian Nielsen
Socialrådgiver

Således var ordlyden....

Kan så tilføje at jeg ikke var til møde på jobcentret den 16.06.2009 men den 15.06.2009 og havde både min advokat og veninde med. Har dog modtaget brev fra jobcentret dateret 22.06.2009 men med helt anden ordlyd.

Yderligere er min diagnose ikke slidgigt.... Men kronisk piskesmæld. Medfødt scoliose og hybermobilitet.

Min egen læge har intet hørt fra jobcenteret siden februar.

Mit bud er således at det er en helt anden person det brev drejer sig om.

Har du kendskab til en det kunne være er jeg interesseret i kontakt.

Yderligere vil jeg gerne høre om andre også har oplevet jobcentret sende brev der aldrig er dukket op - eller slet ikke omhandler deres sag.

For mig ser det ud som om Brian Nielsen er hentet ind for at sende folk på kontanthjælp. Alle steder jeg har nævnt hans navn lyder det at han kan loven. Man fornemmer dog at det nok ikke lige er den mest vellidte person - jeg fornemmer at alle har noget de lader være usagt omkring ham.

Har nogen kendskab til Brian Nielsen?

Hvad sker der lige for dem dernede???

På forhånd tak for en herlig hjemmeside som jeg pludselig faldt over i dag

Sidst redigeret af DortheJ; 21-08-2009 kl. 22:18.
DortheJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 23:43   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hva ba´-ja, undskyld, men det er da SKANDALE at de sådan ligger og roder med folks personfølsomme oplysninger, grrr...

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med vedkommende skulle være men måske der kommer andre på banen herinde, så hæng på

Du spørger til om nogen kender socialrådgiveren, hm, nej for min del men googlede navnet og frem kom: http://www.ressourcekonsulenter.dk/p...ideid=15&zcs=3

-mon det kunne være nævnte?(prøv engang at kigge under reference: slagelse jobcenter!)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 21-08-2009 kl. 23:53.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2009, 20:52   #3
DortheJ
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2009
Indlæg: 43
Styrke: 15
DortheJ er ny på vejen
Ja jeg er træt af deres rod - derfor bad jeg kompetanceporten sende mig retur for at komme videre i systemet om at de fik styr på deres rod i papirerne..... Syntes det jo er ganske perfekt gjort af dem de så lige UNDERSTREGER at de ikke har styr på papirerne.

Prøv tænk over hva de ville have gjort hvis vi andre lavede sådan en gang l...?

Jeg vil jo mene at vi pr. omgående ville skulle stå til ansvar for det. Min advokat har anket og de har end ikke bekræftet modtagelsen....

Tidligere i min sag gik jeg 6-7 uger uden penge da de havde indkaldt mig til et møde jeg ikke dukkede op til. Sygepenge stoppet pga manglende medvirken..... Problemet her var at jeg aldrig havde modtaget nogen indkaldelse. Jeg selv, min advokat og ankenævnet fik agtindsigt i min sag og der var ingen indkaldelse.... Kontaktede dem så igen pr. tlf. og spurgte om de da var rablende sindsyge... Så dukkede lige pludselig en indkaldelse op.... Desværre for dem var den dateret 6-7 uger efter mødet skulle have fundet sted....

Fik da lige et anfald på dem dernede og blev truet med politiet osv. men fik da råbt dem op og de genoptog sygedagpengene med tilbagevirkende kraft. Desværre stoppede de den arbejdsprøvning jeg var ude i samtidig med at de stoppede pengene. Hvilket slet ikke burde være sket. Sjovt nok eksisterer der i mine papirer intet på den arbejdsprøvning.... En ting er at de begynder at betale igen men hva med de fatale ting der fulgte med?

Pludselig kunne jeg komme videre til MTC hvor en nyuddannet psykiater skrev "muligvis forværret til bipolar...." hvilket jeg protesterede mod fra start. Senere kunne jeg via ask se at de i papirerne havde skrevet om flere diagnoser.... Udbad mig at få vide hvilke.... Udbad mig at hvis de mente det så ville jeg til psykiater igen og enten have be eller afkræftet.... og så have den hjælp der hørte til.... 16 mdr. tog det at komme til ny psykiater.... Han afkræftede ganske som jeg og egen læge havde sagt. Sjovt nok var der så ingen sagsbehandler længere.....

Har nu mistet revalidering da jeg bad om at komme videre i systemet.... Begrundelse: umotiveret i at vende tilbage på arbejdsmarkedet.....

Men de skulle vel finde på et eller andet?

Hva gør man?

Havde jeg kunnet havde jeg jo for længst taget mig et job!

Alle deres fejl har ødelagt min økonomi og huset røg på tvangsauktion sidste år - hvem skal erstatte det? Ser jeg nogensinde noget erstatning dækker den sikkert ikke gælden der er opstået pga. deres rod!

Arbejdsskadesagen afgøres ikke før de har en afklaring fra kommunen.....

Dansk velfærd?
DortheJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
TV2 efterlyser historier; lena Politik og Samfund 1 30-09-2013 21:02
DR1 efterlyser igen: MortenB Politik og Samfund 2 18-03-2011 02:35
DR1 efterlyser igen: MortenB Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 16-03-2011 16:33
DR efterlyser nyheder sun-lady Et godt link! 7 04-10-2009 15:09
Cirkus Jobcenter Slagelse/slagelse kommune -igen buster Politik og Samfund 2 21-09-2008 13:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension