K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-12-2019, 22:06   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Facebook vs k10

Facebook er efter min mening et særdeles dårligt medie at råde andre i.

I løbet af få minutter er indlægget udskiftet med alt ligegyldigt og den som søger råd kan have besvær med at finde det igen.

Hastigheden er stor på Facebook.

Erfaringsvis ved vi, at når en spørger om noget til sin sociale sag, dukker der 3 andre vigtige spørgsmål op.

At råde i en social sag kræver ofte tid, mange tanker og mange opslag for at finde det korrekte svar til den som spørger.

k10 er en vidensbank, med indsamling af års erfaringer.

Startet af Web, som kun havde et eneste ønske: at hjælpe andre med reglerne om fleksjob.

Siden har tusinder af mennesker modtaget brugbare oplysninger, så de kunne komme videre.

På Facebook i JOBCENTRENES OFRE har jeg være med fra starten, men her til aften modtog jeg følgende:

""Aktivitetsoplysninger

En administrator har slået din evne til at slå noget op og kommentere fra.
Du kan ikke slå noget op eller kommentere noget i denne gruppe før 22. dec. 2019 16.03.

Grupperegler, som er blevet overtrådt
1
Blokeringsregler i gruppen

Alle som ikke overholder regelsættet i fastgjort opslag - blokeres UDEN ADVARSEL. Det er altid vagthavende admin som vu... Se mere
Yderligere noter fra administratorerne
Du spammer alle opslag med LIGEGYLDIGE links fra K 10. Du er sat på pause i 7 dage fra dags dato""


Mit svar:

JOBCENTRETS OFRE Administrator & ejer

Jeg har modtage følgende og udbeder mig en brugbar forklaring på, hvorfor vidensbanken fra k10 ikke må bruges som hjælp og dokumentation for vores fælles situation.

I 14 år har mange indsamlet dokumentation, fået skærpet Retssikkerhedsloven til gavn for de svageste.

14 års hårdt arbejde og så skal man beskyldes for at spamme JOBCENTRETS OFRE med LIGEGYLDIGE links fra k10. som i den grad har glæde af dokumentation fra k10.

Venligst LÆS dog de links som bliver henvist fra k10.

7 dages straf. Undskyld mig, hvad tænker I på? S.U.

Med venlig hilsen
Peter Hansen


samt

Madsen Kim

Jobcentret har PARTSHØRING.

Ved afgørelser fra Pensionsnævnet har vi PARTSHØRING.

Ved AES arbejdsskader har vi PARTSHØRING, som garanti for vores retssikkerhed.

Jeg konstatere at JOBCENTRETS OFRE ofte har brugt k10 og mine tråde i deres oplæg for at videreformidle vigtige oplysninger til andre der har behov.

Naturligvis med glæde for min side af

Jeg har ikke modtaget en fornuftig forklaring på hvad LIGEGYLDIGE links fra k10 er for en størrelse.

Jeg har støttet økonomisk.

Præcis, som ved Jobcentre opføre vi os nu, på samme måde. Vi har mangten og du skal nu sanktioner i 7 døgn med begrundelsen “”LIGEGYLDIGE LINK`s fra k10”

Efter første dag at JOBCENTRETS OFRE har jeg været med med mine links fra k10

I 14 år har en del mennesker, kun med det for øje, at hjælpe andre, nu kaldes vores arbejde LIGEGYLDIGT

Det er uacceptable forhold at arbejde under. Jeg takker for denne tid og ønsker Jer alle en god fremtid. I sær dig Bitten Vivi Jensen for dit enorme mod.

Med venlig hilsen

Afslutningsvis skal du vide, at hjælpe andre er ikke nødvendigvis, tak for hjælpen, du belønnes med, men glæden over at et ensomt menneske i dennes livskrise med sygdom, bekymringer og måske alvorlige diagnoser findes steder som k10 kan give dig svar på nogle af dine 100 spørgsmål, som presser sig på.

Med venlig hilsen
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 16-12-2019, 08:48   #2
fatternada
Følger med
 
fatternadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2018
Lokation: Sjælland
Indlæg: 150
Styrke: 6
fatternada er ny på vejen
Jeg har også oplevet, at nogle af de mange sider på FB. omkring disse emner helst vil være deres egen "Kim Madsen".

Smil, og husk på dem som har nydt godt af dine råd og vejledning. Lad dem brøle i egen sø. "Jobcentres-ofre" side er efter min holdning ikke rådgivende, men opildnende, og det gavner ikke nogen (efter MIN mening) at man konstant viser tænder og fråde, og fremstår som en trussel. Min overbevisning er at man kommer længere med lovgivning, indsigt, tålmodighed og snuhed!

... God jul fra en der ikke er tilhænger af Kim Madsens tilgang til vores problematik, og med dén bemærkning er jeg IKKE ude på at starte en hetz eller andet mod Kim Madsen. Han hjælper og har hjulpet mange, og det samme gør alle her på K10. Vi er forskellige, og har derfor forskellig tilgang. Heldigvis for diversiteten, og for K10 <3

Sidst redigeret af fatternada; 16-12-2019 kl. 09:58.
fatternada er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2019, 15:51   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af fatternada Se meddelelser
Min overbevisning er at man kommer længere med lovgivning, indsigt, tålmodighed og snuhed!
Og det er lige præcis sådan det altid er blevet gjort på K10.

Jeg har altid været modstander af Facebook, men måtte på et tidspunkt erkende, at mange ting (desværre) flyttede derover.

Og ja, Peter, det er noget rod at finde rundt i hvem der har skrevet hvad, og især hvor og hvornår.

De seriøse ting fungerer bedst i et dertil indrettet forum.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2019, 18:38   #4
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
De seriøse ting fungerer bedst i et dertil indrettet forum som K10
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension