K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-09-2011, 18:59   #1
henningv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2010
Lokation: hedensted
Indlæg: 176
Styrke: 0
henningv er ny på vejen
kender i det at man ikke orker livet mere ?

ja jeg burde ikke klage, fik fp fra den 1-4-2011. men føler livet er gået istå omkring mig, .
vores liv var mest baseret på min løn før jeg blev syg,
jeg har faktisk slet ikke ondt af mig selv, det handler det her ikke om !
men af min kone som må arbejde så meget mere at vi næsten aldrig ses.
og ja den dyre bil osv er solgt.
hvis man regner koldt og kynisk på det her så ville min kone fra div forsikringer modtage ca 1,5 mil før skat og arve afgift,,, man kunne jo kører galt.
er jeg helt seriøst den eneste der har sat med den tanke ??
henningv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2011, 19:12   #2
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
- det bytte ønsker din hustru nok ikke. Og du kunne jo på sigt få det bedre!
Penge er ikke alt - op med humøret.
Jeg er også gået fra en høj indtægt så jeg kender turen.
Der er sikkert flere som har haft den tanke, og de er nok ikke tilstede.
Håber du/I snart får mere tid sammen
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2011, 19:17   #3
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af henningv Se meddelelser
ja jeg burde ikke klage, fik fp fra den 1-4-2011. men føler livet er gået istå omkring mig, .
vores liv var mest baseret på min løn før jeg blev syg,
jeg har faktisk slet ikke ondt af mig selv, det handler det her ikke om !
men af min kone som må arbejde så meget mere at vi næsten aldrig ses.
og ja den dyre bil osv er solgt.
hvis man regner koldt og kynisk på det her så ville min kone fra div forsikringer modtage ca 1,5 mil før skat og arve afgift,,, man kunne jo kører galt.
er jeg helt seriøst den eneste der har sat med den tanke ??
HENNING!
Undskyld at jeg råber, men jeg blev bare lige nød til det!
Jeg håber virkelig, at det bare er en dårlig spøg? Ellers tror jeg, at du seriøst har brug for hjælp til at klare livet.
Jeg kan ikke forestille mig, at din kone vil blive gladere for, at du er død?
Så enten må du tale med hende om jeres liv og hvad hun siger til det..eller du må tale med din læge eller en anden person, der kan vurdere om du har en depression..Det er faktisk ikke urealistisk, nu hvor du har fået afklaret din situation vedr. helbred og arbejde og alt "burde" være godt..
Depression kan ramme som en boomerang..friheden har ofte en pris..men du kan få hjælp, hvis du vil..det kræver at du tør åbne munden og sige det, du skriver hér til en person, der kan hjælpe dig.
Jeg sender dig lige nogle krammere..det har du vist også brug for.
Knus fra Sanne
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2011, 19:26   #4
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
kære henning
vil lige give dig et stort kram!!

kender godt følelsen ...(har en depression)

men man skal huske på at der er dårlige dage og gode dage..og når man har de dårlige dage kan man ikke se lyset for bare"træer" men de "træer" kan blive fældet og man kan få gode dage igen.

og ja penge er ikke alt er sikker på din kone hellere vil have dig end penge .. for kærlighed kan ej købes

synes at hvis du går med sådan nogle tanker ..skal du bede om noget hjælp..ta evt en snak med din læge ...der er hjælp at få ..

jeg ville ikke kunne skrive til dig i dag hvis jeg ikke selv havde bedt om hjælp tilbage i 2005..

håber du får det bedre ..ønsker dig det bedste ..og det bedste er din kone og et bedre/lysere sind
mvh leduce
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2011, 19:31   #5
lunaQinde
Føler sig hjemme på K10
 
lunaQindes avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 49
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
lunaQinde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af henningv Se meddelelser
ja jeg burde ikke klage, fik fp fra den 1-4-2011. men føler livet er gået istå omkring mig, .
vores liv var mest baseret på min løn før jeg blev syg,
jeg har faktisk slet ikke ondt af mig selv, det handler det her ikke om !
men af min kone som må arbejde så meget mere at vi næsten aldrig ses.
og ja den dyre bil osv er solgt.
hvis man regner koldt og kynisk på det her så ville min kone fra div forsikringer modtage ca 1,5 mil før skat og arve afgift,,, man kunne jo kører galt.
er jeg helt seriøst den eneste der har sat med den tanke ??
Kære du

Jeg er sikker på du ikke er den eneste,der er flere,jeg er en af dem.Men det har heldigvis altid kun været tanken.

Jeg har i mit erhverv mødt flere mennesker der har haft det tæt på. En gjorde det,troede han sikrede sin kone og børn,efter lang tids undersøgelse,hvor kone og børn havde fået hans livsforsikring udbetalt,fandt de ud af det var ham selv der havde taget sig af dage.

Hvem tror du så det ramte,netop ! hans kone og børn,de troede det var en ulykke,så nu blussede det hele op igen og den lille familie endte med at være meget ulykkelig en gang til ,og havde nu endnu svære ved at komme ovenpå igen.Penge er ikke alt,smerte er ikke alt, med kærlighed og tro på hinanden betyder en del.Begynde at vænne sig til at sådan er det bare og så prøve at finde en måde at få en tålelig tilværelse.Det jeg tror er vigtigt ,som jeg selv gjorde forkert,det var at jeg ville stadigvæk gerne være den samme,med det samme humør,rummelighed og festaben der bare kunne det der.

Men det kunne jeg ikke ,og det tog mig 5 år at erkende det.Mine børn ved først nu,hvor galt det har været psykisk og økonomisk,for jeg har prøvet at leve som vi altid har gjort. De skulle ikke lide fordi jeg ikke kunne mit job mere.Det kostede meget i mit liv.Men lige meget hvor langt jeg har været nede,så har jeg alligevel set lyset for enden af tunnelen.
Du har din kone,og hun har dig.


Du er ikke alene,ej heller unormal.
Positive tanker fra en ligesindede
__________________
Førtidspensionist 1-9-2011
lunaQinde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2011, 19:32   #6
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Nej det er ikke normalt at tænke sådan
synes du skulle få fat på en psykolog og få snakket din situation i gennem

som min kontakt person. hvad har du tænkt dig den dag du sikkert får din penison

du skal nemlig starte dit liv fra ny, det er kun dig selv som kan gøre det
det er hårdt arbejde
noget socialt og måske nogle hobby
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2011, 19:42   #7
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Jeg er sikker på at din kone vil have dig, det er næppe din løn hun valgte men dig
I er et team både når at det går op og ned
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2011, 19:58   #8
sourceful
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Indlæg: 351
Styrke: 14
sourceful er ny på vejen
Må desværre erkende jeg alt for godt kender dine tanker, og har desværre også aktivt forsøgt og har idag varige men af det.

Ligesom de andre er jeg sikker på din kone ikke vil bytte dig for 1 eller for den sags skyld 10 millioner.

Jeg kender alt til ikke at føle sig til nytte og kan stadigvæk have tankerne, men ved idag også at selvmord ikke er løsningen på mine problemer, ligesom det heller ikke er for dig eller nogen andre. Jeg vil stærkt opfordre dig til at dele dine tanker med din læge og eventuelt komme til at snakke med en psykolog eller psykiater, det er ikke sunde tanker og man har brug for at snakke om årsagen til de opstår og finde nogle sunde alternativer, så du kan få tilført et nyt og lidt mere positivt livssyn.
sourceful er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2011, 20:10   #9
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg kunne godt have lyst til at sparke til dig-for mindre end 3 uger siden forsøgte en af mine nærmeste selv mord ,det har sat hele familien i sjok sorg,fortrivelse og vrede-er det mon det du vil, efter lade din kone og andre,med alt det i sikkert har været igennem i løbet af årne,så tænker du på at stikke halen mellem bene og håber det bedre på "den anden side"
penge kan gøre mange ting letter men det kan aldrig fjerne den smerte det vil efter lade dine nærmeste med aldrig...

Tror du har brug for hjælp,nu har du sat ord på dine tanker,se på dem og er det virkelig det du over vejer seriøst,så er det tid til et læge besøg så du kan få den rigtige hjælp.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2011, 20:57   #10
PCML
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2009
Indlæg: 39
Styrke: 15
PCML er ny på vejen
Tror ikke din kone vil have 1,5 mil. frem for dig.

Find glæden frem, sæt pris på den tid i har sammen.

Har lige selv oplevet min svigerfamilie i chok over et selvmord i familien. Det er ikke at spøge med... Den mest uværdige løsning.

Men et kram herfra.. Det er ikke nemt, selvom din pension er gået iorden..

Håber du får noget hjælp, eller talt med nogen om det.
PCML er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jeg orker ikke mere af den her mølle kandelsdorff Alt det andet 21 21-03-2012 19:09
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Jeg orker ikke mere. anitaelisabet Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 14-03-2011 19:54
jeg orker simpelthen ikke mere nu kandelsdorff Alt det andet 37 01-07-2010 22:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension