K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-11-2011, 22:24   #1
hobby4me
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2009
Indlæg: 155
Styrke: 15
hobby4me er ny på vejen
Indstillet

Har ikke været meget herinde da jeg har været kørt psykisk langt ud grundet kommunens aktiveringscirkus. Har nu været aktiveret i tæt på 5 år. Det eneste jeg har opnået i løbet af de 5 år er en 2 mdr.s arbejdsprøvning. Oveni skal lægges 2½ år med fleksjob hvor jeg blev mobbet + ½ år før da var jeg sygemeldt og i aktivering.

Nu har sagsbehandler endelig indsæt at det er en pension jeg har brug for, og indstiller mig til dette langt om længe. Hun har trukket det i langdrag med at sætte en dato for ansøgniing. Endelig kom den i dag. Den søges den 20 december, så det bliver en lang måned.

For nogle er det ikke lang tid, men når man/jeg har været kørt rundt i systemet i tæt på 9 år, er det tæt på uoverskueligt.

Jeg krydser fingre for at jeg får min pension.
hobby4me er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 22:36   #2
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
hej hobby4me
Jeg krydser med
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 22:37   #3
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
det forstår jeg godt hvordan har du det.. jeg er også i system over 6 år og vente også nu i decembar afgørelse til flex..


Håber at du få pension igennem..
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2011, 22:59   #4
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa hobby4mee

Åhhh hvor bliver jeg vred når jeg ser, hvordan de trækker folk rundt i manegen i så mange år så må jeg sige, at mine 2 år ikke er noget i forhold til, hvad du

Har du haft en sagsbehandler fra din fagforening med ind over, som har hjulpet dig ??

Har du haft søgt aktindsigt i hele din lange sag ? Det kan jo være, at der er et eller andet, de mangler for at kunne træffe den rigtige afgørelse.

Har du fået lavet en resourceprofil og ifald du har, er den blevet opdateret efter hvert møde du har været til ?

Jeg håber af hele mit hjerte, at det vil lykkes for dig, det har du fortjent efter så mange års kamp

Knuzzz
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2011, 12:52   #5
Siv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2010
Indlæg: 136
Styrke: 14
Siv er ny på vejen
Jeg krydser også fingre for dig, mig og alle der afventer svar inden her inden årets udgang

Selv er jeg i den situation at have fået den aller bedste sagsbenhandling af en kompetent sagsbehandler ...endda en af dem fra falck!!!!... og min sag behandles på arbejdsevneudvalgsmøde den 12 dec mhp flexbevilling.

Jeg har kun været sygemeldt et år så hvis den går i gemmen i første forsøg har jeg vist haft noget nær det perfekte forløb.

Men uanset gir jeg dig ret i at ventetiden er ulidelig. Mine veninder siger " så nyd dog at din afklaring er færdig og at du kan gå hjemme her op til jul "
NOT...sådan fungere det bare ikke. Man får ikke ro i kroppen før man har vished om fremtiden...

Så held og lykke til os alle...
__________________
Fra Siv
Med felxjobbevilling siden 12/12 2011

Vær opmærksom på dine tanker...de er starten på dine handlinger
Siv er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Indstillet til FP på § 18 søsser98 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 160 09-04-2013 00:31
Indstillet til FP ! Endeligt !! SolenOgMånen Alt det andet 20 09-01-2012 18:33
Indstillet til pension L. Hagenau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 12-10-2009 11:10
Indstillet til ftp. Risa Midlertidig Førtidspension 14 28-03-2008 10:16
Så er jeg indstillet til FP bumblebee Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 14-03-2008 20:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension