K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-01-2014, 21:05   #1
Cousteau
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2010
Indlæg: 12
Styrke: 14
Cousteau er ny på vejen
Fleksjob som Lejemorder

Er det muligt at få et Fleksjob som Lejemorder...sagde jeg, da hun spurgte hvad jeg kunne tænke mig at arbejde med, og hun var ved at dratte ned af stolen af grin.

De har trukket mig rundt i Flex-manegen siden 2003. Jeg blev påkørt på motorvejen i 1999 og jeg fik et piskesmæld - ikke EET eneste job har Sagbehandlere eller Jobcentre præsenteret mig for - jeg har selv fundet de job jeg har haft siden 2003.

Og der blev drevet rovdrift på mig i mit fleksjob som fotografisk underviser på Højskole og senere efterskole - er målt i hoved og rumpe. 15 timer pr. uge... hmmm, mange gener og smerter.

Nu med Mette Frederiksen ved roret, som lyver og undlader at bruge rigtige informationer når hun bruser frem med hendes retorik... Umuligt stort set at få en førtidspension, umuligt nærmest at få et job - og hvis man får et job, så er det altid til mindstelønnen.... Og med den nye reform, risikerer jeg at skulle arbejde for 50 kroner i timen brutto - som hundelortsopsamler....

Kære Mette Frederiksen - Du kan tro det bliver løgn....

Nå, jeg er som sagt i job som lejemorder armeret med skumgummipile og kraftfulde los i røven.

Jeg tager i mod bestillinger/"HITS" her - aflønnes på timebasis, afregnes pr. ½ time. Kørsel afregnes efter statens takster.

Brug denne formular hvis du ønsker min service :-)

Navn
_ _ _ _ _ _ _

Adresse
_ _ _ _ _ _ _

Metode
_ _ _ _ _ _ _

Dato
_ _ _ _ _ _ _



-
Cousteau er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 03:44   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Gemmer dig lige, man ved aldrig hvornår man lige står og mangler sådan en..

__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 12:17   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kunne være en nyttig person ved fremmøde på kommunen.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 18:57   #4
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Hvad koster du - og kan man få mængderabat?
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 20:17   #5
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Jeg foreslår vi laver en pulje

Jeg er ganske sikker på vi har op til flere fælles "objekter" vi gerne vil beværte med ovennævnte kraftfulde los i Rxxxx, så et sammenskuds-gilde kunne måske løsne op for eventuelle likviditets-problemer

Count me in!

Frida

Sidst redigeret af frida; 04-01-2014 kl. 20:22.
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 21:34   #6
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det godt nok fristende,der er godt nok et par stykker jeg kunne tænke mig forlod jordens overflade.

Kan man søge en § 100 til formålet
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 22:37   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis i nu vidste hvordan det i skriver vil kunne misbruges senere....så ville i ikke skrive det...

Det er enormt svært at forsvare sig med at det hele bare var for sjovt...

Personligt ville jeg ikke joke med sådan noget...men det er jo et frit land...

Det er set flere steder hvor folk er smidt direkte i fængsel bare for en "sjov" kommentar...

Men det er op til jer...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 22:50   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Mon ikke kodeordet er skumpile og et los i rumpetten?? Det kan såvidt vides, ikke engang slå en flue ihjel

håber dem der føler sig forarget, læser teksten og ser der kun er tale om skumpile, hihihi...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2014, 23:39   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Det godt nok fristende,der er godt nok et par stykker jeg kunne tænke mig forlod jordens overflade.

Kan man søge en § 100 til formålet
Hmmm, jeg tror nærmere det hører ind under "enkeltydelse".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2014, 00:03   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Mon ikke kodeordet er skumpile og et los i rumpetten?? Det kan såvidt vides, ikke engang slå en flue ihjel

håber dem der føler sig forarget, læser teksten og ser der kun er tale om skumpile, hihihi...
Pinligt for det havde jeg ikke set

Må da håber at dem der læser med ser det og ikke har så travlt som jeg har...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension