K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-09-2010, 13:26   #11
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Carmen..

Ja! Ham bliver jeg helt sikker glad for at have mødt *s*
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2010, 15:14   #12
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hm.. udover at han sikkert er ´flink nok ham din VIP chaufut..

må han så i det hele taget køre rundt med dig??
jeg tænker jo at en taxichaufut skal have div beviser og tilladelser for at køre med andre..

hvordan er det, hvis han kører dig rundt i aktivering hvis der sker en skade? med dig og ham, når I begge sidder i bilen i sammenhæng med arbejdsprøvningen.. dækker kommunens forsikring??
nå det var bare lige en tanke jeg fik...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2010, 23:10   #13
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
UHM..

Jo, det var nok lige værd at tjekke.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2010, 08:22   #14
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Huldra.

Præcis det tør jeg slet ikke bringe på bane. Hvis du vidste hvor meget jeg har kæmpet for overhovedet at blive hentet....

Jeg er sikker på, at hvis den kørsel stoppes, og jeg ikke er i stand til at møde op, så lukkes der for kassen med det samme

Endnu en måde at lukke munden på klienterne på
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2010, 11:02   #15
sibt
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2010
Indlæg: 164
Styrke: 0
sibt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
hm.. udover at han sikkert er ´flink nok ham din VIP chaufut..

må han så i det hele taget køre rundt med dig??
jeg tænker jo at en taxichaufut skal have div beviser og tilladelser for at køre med andre..

hvordan er det, hvis han kører dig rundt i aktivering hvis der sker en skade? med dig og ham, når I begge sidder i bilen i sammenhæng med arbejdsprøvningen.. dækker kommunens forsikring??
nå det var bare lige en tanke jeg fik...
En relevant tanke at få.

Som udgangspunkt er man altid dækket af en bils forsikring, skulle der ske en ulykke. Man er også dækket af en forsikring, mens man er på et aktiverings/afprøvningssted/arbejdssted.

Men ellers er man kun dækket af sin egen/egne forsikringer under transport til og fra, falder man f.eks.

Men det er interessant med chaufføren, skulle der ske en ulykke under dén transport, er det så for ham/hende en arbejdsskade eller hvad? Chaufføren er ikke ansat men kører en anden til og fra som led i egen aktivering !!! Ret smart og gratis for kommunen, men temmelig sikkert brandulovligt. Er der brug for en chauffør til reelt arbejde, så må kommunen ansætte én, f.eks en fleksjobber eller tildele folk en ledsager under serviceloven.

Lizzy, jeg forstår godt at du bare er glad for at dit transportproblem er blevet løst, så du kan blive afklaret. Min forargelse går ikke på dig men på din kommune. Som en anden var inde på, en taxichauffør/buschauffør skal have tilladelse til persontransport og Falckchauffører o.l der transporterer syge og handicappede skal, som minimun, have et udvidet førstehjælpskursus. Ja, hvad skal kommunen også betale for dèt for, når man bare kan tvangsaktivere en eller anden til løsning af kommunens serviceopgaver.

Godt gjort af kommunen der skal spare, deres serviceopgaver varetages af (tvangs)aktiverede !!!
sibt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2010, 11:16   #16
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
ja jeg sider også med en dyr udgift til bil af samme årsag at jeg ikke tåler offentligt transport på grund af social forbi.

så jeg vil følge din tråds udfald. for har selv behov for denne ordning. så jeg kan komme af med bilen.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2010, 11:32   #17
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
sibt.. man kunne jo formode at den person som de har aktiveret i det job .. på forhånd har kørekort til at køre offentligt transport kørsel. den skal så fornys vær 3 eller er det 5 år. ups blev lige lidt i tvivl.

men ved det da jeg også har arbejdet inde for det område.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2010, 15:24   #18
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Jeg tænker jo, at det som en siger, er foragteligt at man sætter en aktiveret til at udføre en sådan opgave, bare fordi det så kun koster en kontanthjælp. Derud over brød mig da overhovedet ikke om, at sætte mig ind i en bil med en, uanset flink, så dog en mand jeg ikke kender, i hans egen bil. Kan godt være det lyder sippet, men når man som jeg, i forvejen er meget tilbageholdende overfor nye mennesker, og panisk angst for at køre bil, så bliver jeg trist over at det som kunne være så enkelt, skal gøres så besværligt.

Der KUNNE jo oprettes en chaufførstilling til det samme.

Jeg bliver faktisk også lidt harm over, at en anden medkursist på den måde, skal indvies i min sag.

Men jeg siger ikke noget, for stopper kørslen kan jeg ikke møde op, og så lukker kassen prompte.
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning med transport ?? søsser98 Alt det andet 14 12-02-2012 23:34
Hvordan søger jeg om liggende transport til arbejdsprøvning? gøje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 25 28-11-2011 00:31
Tilskud til transport til arbejdsprøvning/opkvalificering supersus Alt det andet 0 27-11-2011 20:21
Arbejdsprøvning og Transport ? Stella Jeg er kommet i praktik. 3 27-10-2006 20:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension